کد خبر 229892
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

موشک‌باران مناطق مختلف اراضی اشغالی

موشک‌باران مناطق مختلف اراضی اشغالی

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) مناطق مختلف اراضی اشغالی را موشک‌باران کردند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ موشک‌باران مناطق مختلف اراضی اشغالی از سوی مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق غیرنظامیان فلسطینی هم‌چنان ادامه دارد.

بر این اساس گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از موشک‌باران شهرک صهیونیستی عسقلان خبر داد. آژیر هشدار در مناطق اشغالی پیرامون نوار غزه به صدا درآمده است.

همچنین مبارزان قسام با انفجار ورودی یکی از تونل‌های خود به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق بیت لاهیا، موفق شدند این نظامیان را هدف قرار بدهند؛ این ورودی پیش‌تر از سوی گردان‌های قسام بمب‌گذاری شده بود.

گردان‌های قسام اعلام کرد که یک تانک و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در شمال شهر خان‌یونس با راکت «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده است.

علاوه بر این قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال شهر خان یونس با راکت «تاندوم» هدف قرار دهند.

شهرک صهیونیستی «آمیتای» نیز با سامانه موشک‌های کوتاه برد «رجوم» از سوی گردان‌های قسام مورد هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محورهای پیش‌روی در منطقه شیخ رضوان و شهرک نصر نوار غزه به شدت با نظامیان صهیونیست درگیر شده‌اند.

همچنین گردان‌های قدس از درگیری مبارزان این گردان‌ها با پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه ابوهداف واقع در شمال شرق خان‌یونس و هدف قراردادن آنان با خمپاره سنگین و راکت «آر پی جی» خبر داد.

علاوه بر این مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله بئر السبع، صوفا، حولیت، ریعیم، مفتاحیم و سدیروت نیز از سوی گردان‌های قدس موشک‌باران شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha