کد خبر 229888
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

پیش‌بینی ایجاد ۳۶ هکتار فضای سبز در شهرک نهضت ملی مسکن

پیش‌بینی ایجاد ۳۶ هکتار فضای سبز در شهرک نهضت ملی مسکن

استاندار یزد از پیش‌بینی ۳۶ هکتار فضای سبز برای شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن یزد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ مهران فاطمی در مراسم غرس نهال در شهرک پردیس زندگی که در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور انجام شد، پیش‌بینی ایجاد ۳۶ هکتار فضای سبز برای این شهرک ۳۷۷ هکتاری را کار بسیار مبارکی دانست و اظهار کرد: بشر بعد از تربیت انسان موجودی مبارک‌تر از درخت پرورش نداده است.

وی ادامه داد: درختکاری امر مبارکی است که مدیریت ارشد استان از آن حمایت می‌کند و از محل مسئولیت اجتماعی که وجود دارد، بودجه ۱۵ میلیارد تومانی را در سال جاری به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای کاشت درخت و نهال اختصاص داده‌ایم.

استاندار یزد اظهار کرد: کمربند سبزی برای شهرک پردیس زندگی یزد دیده شده و لازم است کاشت نهال و درخت در این کمربند سبز توسط اداره کل منابع طبیعی استان در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است؛ پیش از این نیز هم‌زمان با روز درختکاری سال گذشته سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد با حضور معاون عمرانی استاندار اقدام به کاشت هزار اصله نهال زیتون در مجموعه تولید شن و ماسه، آسفالت و بتن سازمان همیاری در منطقه چم تفت و به یاد شهدای همیشه جاوید استان در وسعت بیش از یک هکتار کرده بود.

‌در این مراسم مهران فاطمی استاندار یزد، محمدجواد ابوالحسینی معاون عمرانی استاندار، ‌محمدرضا عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و جمعی از مدیران استان، آغاز رسمی کاشت ۱۵ میلیون درخت در مدت چهار سال در استان یزد و اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور در شهرک ۳۷۷ هکتاری نهضت ملی مسکن پردیس زندگی حضور را کلید زدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha