کد خبر 229869
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

همایش تجلیل از آزادگان سیاسی مسلمان دوران قبل از انقلاب در اصفهان برگزار شد

همایش تجلیل از آزادگان سیاسی مسلمان دوران قبل از انقلاب در اصفهان برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان در همایش آزادگان سیاسی مسلمان دوران قبل از انقلاب ضمن تشکر از جانفشانی‎‌ها آزادگان سیاسی و صبوری خانواده‌هایشان، گفت: زمانی که افراد تصور هم نمی کردند که چه آینده ای در انتظار نهضت است، شما آزادگان با باور و اعتقاد در مسیر انقلاب و امام(ره) رزمندگی، فرماندهی و جهاد کردید.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شما آزادگان بزرگ پیشکسوتان عرصه ایثار و مقاومت هستید، وظیفه ما امروز حفظ سیره و آرمانهای ارزشمندی است که شما آن را خلق و برای صیانت از آن ایستادگی نمودید.

ایشان با اشاره به عامل‌های ایثار، بصیرت و ولایت مداری مردم اصفهان در شکوفا شدن نهضت امام (ره) و انقلاب خاطرنشان کرد: خدمات شما هیچ گاه از حافظه تاریخ ایران اسلامی محو و فراموش نمی‌شود و باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در بیانات گام دوم انقلاب، خاطرات دوران سراسر ظلم و ستم شاهنشاهی‌ برای نسل‌ جوان کنونی شیوا و جامع تبیین شود.

مدیرکل بنیاد اظهار داشت: امروز فتح در جهان اسلام و محور مقاومت، از جریان جهادی و پایداری سربازان امام(ره) خط می‌گیرد و پیشتاز میدانهای نبرد در منطقه است.

احمدی‌نیا شکنجه‌های آزادگان سیاسی در زندانها و سیاه چال‌های منحوس پهلوی را ظالمانه توصیف کرد و تصریح کرد: آزادگان دوران قبل از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس از افتخارات و سرمایه‌های نظام اسلامی ایران هستند و رشادت و ایثارگری آنان همواره جاوید  ماندگار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha