کد خبر 229840
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

موافقت رئیس قوه قضائیه با کنترل سارقین توسط پابند الکترونیک

موافقت رئیس قوه قضائیه با کنترل سارقین توسط پابند الکترونیک

فرمانده کل انتظامی از کاهش ۹ درصدی سرقت در کشور خبر داد و گفت: با موافقت رئیس قوه قضائیه قرار شده است تا سارقینی که تعدد جرم دارند را به وسیله "پابند و دستبند الکترونیک" کنترل کنیم.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه پلیس در حوزه سرقت اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا شتاب رو به رشد سرقت در کشور که البته دلایل مختلفی هم داشته است، متوقف شود.

وی افزود: پیش از اجرای این طرح‌ها، شتاب سرقت (وقوع جرم) در کشور 13 درصد بود که اکنون به 4 درصد رسیده است (9 درصد کاهش داشته است) و امیدوارم به سمت صفر حرکت کنیم.

فرمانده کل انتظامی یادآور شد: پیشتر عنوان کردیم که قرار است سارقینی که تعداد سرقت بالایی داشته‌اند را به صورت ویژه کنترل کنیم.

سردار رادان گفت: اکنون با موافقت رئیس قوه قضائیه قرار شده است تا این سارقین (سارقینی که تعدد جرم دارند) را به وسیله "پابند و دستبند الکترونیک" کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه به‌زودی رئیس قوه قضائیه، کنترل سارقین سابقه‌دار با پابند الکترونیک را اعلام می‌کند، گفت: کنترل سارقین سابقه‌دار با پابند الکترونیک به کاهش وقوع جرم کمک زیادی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha