کد خبر 229697
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

شرکت عمران مکلف شد تا ۱۵ آذرماه، نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره مسکن مهر پردیس اقدام نماید

شرکت عمران مکلف شد تا ۱۵ آذرماه، نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره مسکن مهر پردیس اقدام نماید

دادستان پردیس با تأکید تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌کاره مسکن مهر تا ۱۵ آذرماه گفت: شرکت عمران و پیمانکاران موظف به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هستند و تعلل و تأخیر قابل‌قبول نیست.

به گزارش گروه استانی حیات؛ محمد شیخ آرانی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره و رها شده مسکن مهر اظهار داشت: پیرو مصوبات دومین جلسه کارگروه حفظ حقوق عامه، وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پردیس با پیشرفت ۹۰ درصدی مورد رصد و پایش قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله نخست استعلاماتی از شرکت عمران انجام شد و مقرر شد که به‌صورت میدانی و از پروژه‌ها با اولویت پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی مورد بازدید قرار خواهد گرفت و دستورات لازم در همان بازدید میدانی صادر شود.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از این پروژه‌ها افزود: در بازدید میدانی اخیر ۵ پروژه در فاز ۵ و ۹ مورد بازدید قرار گرفت و مشخص شد که موارد بسیار جزئی از پروژه‌ها باقی‌مانده که در برخی موارد تعلل شرکت عمران و نیز پیمانکار تکمیل پروژه با تأخیرهای بعضاً چندین ساله مواجه است.

دادستان پردیس در ادامه گفت: با صدور اعلام کتبی و شفاهی، شرکت عمران مکلف شد تا ۱۵ آذرماه جاری، نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های باقی‌مانده با پیمانکاران اقدام و نتیجه به دادستانی اعلام شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد هر ۲ هفته یک‌بار توسط دادستانی و عوامل نظارتی به‌صورت میدانی مورد رصد قرار می‌گیرد و دستورات لازم صادر و روند اجرای دستورات پیشین بررسی و پیگیری می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس اظهار داشت: با هرگونه تعلل در اتمام پروژه‌های مسکن مهر ابتدا با شرکت عمران و نیز با هرگونه کوتاهی ناظرین پیمانکاران در دریافت ضمانت‌ها برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شیخ آرانی در پایان خاطرنشان کرد: پیمانکاران و انبوه‌سازانی که به هر دلیل کم‌کاری و تعلل در اجرای وظایف خود داشته باشند و دارای صورت‌وضعیت‌ منفی باشند، به‌شدت مورد پیگیری دستگاه قضا قرار می‌گیرند و از دادستانی اخطار دریافت خواهند کرد و اگر شرکت عمران با این افراد مسامحه داشته باشد، باید پاسخگوی دستگاه قضایی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha