کد خبر 229647
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

هیأت ارزیابی ستاد محاکم تهران از 4 مجتمع قضائی بازدید کرد

هیأت ارزیابی ستاد محاکم تهران از 4 مجتمع قضائی بازدید کرد

هیأت ارزیابی ستاد محاکم تهران ،در راستای منویات رئیس قوه قضائیه و تدابیر رئیس کل دادگستری استان تهران، با دستور ربیع‌اله قربانی از چهار مجتمع قضائی بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ هیأت بررسی و ارزیابی ستاد دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با توجه به برنامه ارزیابی مستمر از مجتمع‌های قضایی با دستور ربیع‌اله قربانی، رئیس کل محاکم تهران در قالب تیم‌های تخصصی از چهار مجتمع قضائی شهید بهشتی، شهید مفتح، شهید صدر و کارکنان دولت بازدید و ارزیابی به‌عمل آوردند.

در این ارزیابی چهار روزه که به سرپرستی معاون قضائی و اجرایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد، به تفکیک و با برنامه‌ریزی انجام شده، همه شعب و ساختمان این مجتمع‌های قضایی از لحاظ شکلی، فیزیکی و سیستمی بصورت میدانی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

در این برنامه‌ها، معاونین قضائی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، مدیر دفترکل محاکم و کارشناسان به بررسی و ازریابی عملکرد کمی و کیفی شعب، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های همکاران قضایی و اداری در سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی (سمپ)، نظم و انضباط بایگانی شعب و بررسی پرونده‌های جاری و مختومه شعب، امور اداری کارکنان، امور فرهنگی و مشکلات فیزیکی ساختمان این مجتمع‌ها پرداختند.

معاونین قضایی رئیس کل محاکم در حاشیه این بازدیدها با همکاران و مراجعین به این مجتمع‌ها دیدار کردند و ضمن گفت‌وگو چهره به چهره با آن‌ها دستورات و ارشادات لازم را صادر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha