کد خبر 229643
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

رئیس دانشگاه اروپایی ارمنستان مطرح کرد؛

خواستار توسعه همکاری با دانشگاه پیام نور هستیم

خواستار توسعه همکاری با دانشگاه پیام نور هستیم

رئیس دانشگاه پیام نور با رئیس دانشگاه اروپایی ارمنستان دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، هگینه بیشاریان (Heghine Bisharyan) رئیس دانشگاه اروپایی ارمنستان با تاکید بر اهمیت همکاری با دانشگاه پیام نور و تقدیر از نمایندگی این دانشگاه در ایروان اظهارکرد: روابط چند ساله با دانشگاه پیام نور را دوستانه می‌دانیم و تداوم، توسعه و ارتقای سطح همکاری‌ها با این دانشگاه را خواستاریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به روابط بسیار دوستانه دو ملت ایران و ارمنستان، تصریح کرد: ما ۴ همسایه داریم که ایران بزرگترین دوست و رفیق عزیز ما است و موضوعی که حتما در مورد سایر همسایگان نمی‌توانم آنرا با این اطمینان بیان کنم.

رئیس دانشگاه اروپایی ارمنستان با قدردانی از حمایت‌های دوستانه دولت و مردم ایران از ارمنستان در تحولات قره باغ افزود: با تمام قلبم از ایران، ملت و دولت جمهوری اسلامی تشکر می‌کنم.

دانشگاه پیام نور آماده همکاری وسیع‌تر با دانشگاه اروپایی ارمنستان

ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور نیز در این نشست از اعلام آمادگی دانشگاه پیام نور برای توسعه همکاری‌ها و اجرای عملیاتی و تمدید یک دوره پنج ساله دیگر تفاهم‌نامه فی‌مابین خبر داد و تاکید نمود: دوستی متقابلی میان دو ملت برقرار است و ارامنه ایران بسیار مورد علاقه و احترام مردم ایران هستند و هیچگونه جدایی بین ما نیست. 

پیمان آقائی، سرپرست مرکز امور بین‌الملل دانشگاه نیز گزارشی از گستره و چگونگی فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه پیام نور و روند اجرای تفاهم نامه میان دو دانشگاه، ارائه کرد.

همچنین در این نشست، موضوع توسعه همکاری‌های دوجانبه از جمله راه‌اندازی انستیتو زبان‌های خارجی مشترک در دانشگاه پیام نور و استفاده از ظرفیت انتشارات بزرگ دانشگاه پیام نور برای چاپ و تامین کتب درسی دانشگاهی در ارمنستان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha