کد خبر 229604
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

احمدی نیا در گفتگو با حیات مطرح کرد؛ 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی با هدف رضایتمندی جامعه هدف در استان اصفهان

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی با هدف رضایتمندی جامعه هدف در استان اصفهان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به برگزاری اولین کمیسیون پزشکی در سطح استان گفت: کمیسیون پزشکی باید یک هدف داشته باشد و آن هم رضایتمندی جامعه هدف است. 

مسعود احمدی‌نیا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار استانی حیات؛ گفت: در راستای تحقق بخشیدن به ابلاغات اصولی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  و حمایت‌های بی‌دریغ رئیس کمیسیون پزشکی، شاهد تشکیل اولین کمیسیون پزشکی در سال جاری برای جانبازان و ایثارگران استان اصفهان در روز های ۹، ۱۰ و ۱۱ آذر ماه بودیم.

وی ادامه داد: طبق ماده ۲۲ و ۲۶ کمیسیون پزشکی ۴۰۰ پرونده حق پرستاری و ۳۴۵ پرونده درصد  در این ۳ روز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود: تیم پزشکی  از سوی استان، متشکل از ۸ متخصص؛ قلب، ریه، اعصاب و روان، داخلی، ارتوپد، چشم، گوش و حلق و بینی و مغز و اعصاب در جایگاه های خود مستقر شدند و با دقت و حوصله به درخواست های جانبازان عزیز پاسخ دادند.

وی اضافه کرد: همه ی فعالیت‌های ما در کمیسیون پزشکی باید یک خروجی داشته باشد و آن هم رضایتمندی جانبازان عزیز است و در یک کلام جامعه هدف باید اقناع شود. 

احمدی‌نیا در ادامه یادآور شد: تعدادی از این عزیزان برای اولین بار است که در کمیسیون حق پرستاری شرکت کردند، همچنین تعدادی دیگر شامل جانبازانی هستند که پرونده های آنان برای تعیین درصد  مجدد، ازکار افتادگی و پرستاری مورد بررسی پزشکان مرتبط با نوع عارضه قرار می گیرد.

وی همچنین با بیان  اینکه روند کمیسیون  خوب است، گفت: اهداف تخصصی کمیسیون پزشکی تسریع در روند تعیین درصد هاست. 

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی با هدف رضایتمندی جامعه هدف در استان اصفهان

برگزاری اولین کمیسیون پزشکی با هدف رضایتمندی جامعه هدف در استان اصفهان برگزاری اولین کمیسیون پزشکی با هدف رضایتمندی جامعه هدف در استان اصفهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha