کد خبر 229551
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

لیگ برتر والیبال بانوان؛

مهرسان فاتح شهرآورد تهران/ پایان کار شاگردان رشیدی با چهار برد

مهرسان فاتح شهرآورد تهران/ پایان کار شاگردان رشیدی با چهار برد

تیم والیبال مهرسان موفق به شکست پیکان در شهرآورد تهران در هفته ششم لیگ برتر زنان شد و با چهار برد و ۱۲ امتیاز به کار خود در دور رفت مرحله مقدماتی این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ هفته ششم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه دهم آذر) با سه دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار) و رفسنجان پیگیری شد. در آخرین دیدار این هفته، مهرسان در سالن فدراسیون والیبال میزبان پیکان بود و سه بر صفر فاتح شهرآورد تهران شد.

شاگردان فاطمه رشیدی با کسب این پیروزی، به کار خود در دور رفت مرحله مقدماتی پایان دادند تا با چهار برد و ۱۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گیرند.

تیم پیکان در این مسابقه با امتیازهای ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کرد تا همچنان بدون برد در انتهای جدول باقی بماند. پیکانی‌ها در هفته پایانی دور رفت میزبان مس رفسنجان خواهند بود.

کبری رضایی به عنوان نماینده سازمان لیگ و اکرم ابوالقاسم به عنوان ناظر فنی و داوری، نظارت این مسابقه را برعهده داشتند که به مدت ۸۶ دقیقه طول کشید.

ماندانا مطیعی و نوشین حق‌شناس داوران اول و دوم این دیدار که ۸۰ تماشاگر داشت، بودند. اسماً سعیدی از تیم پیکان در ست سوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

تیم مهرسان در هفته هفتم و پایانی دور رفت لیگ برتر زنان ایران استراحت دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha