کد خبر 229355
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

یک انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

یک انتصاب در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

طی حکمی از سوی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، دکتر احمد قره باغیان به عنوان «سرپرست مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات و فناوری» معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ به نقل از روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، در متن حکم دکتر یونس پناهی خطاب به دکتر احمد قره باغیان،  استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی شهید بهشتی آمده است:

«نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به عنوان "سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی تحقیقات " منصوب می‌شوید. با توجه به اهمیت و جایگاه مهم تحقیقات به عنوان بخش اصلی و حیاتی چرخه علم تا ثروت و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله)، ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت بر فعال‌سازی و مهندسی هدفمند و مساله محور نقش، جایگاه و فرآیندهای اجرایی مراکز تحقیقاتی در پاسخ به نیازهای جامع و انجام فعالیت‌های مؤثر و مرتبط با اهداف حوزه تخصصی و توانمندی‌های علمی مورد انتظار است.

امید است با درایت جنابعالی و همراهی، هماهنگی و تعامل با سایر مدیران معاونت تحقیقات و فناوری در توسعه و ارتقای حوزه تحقیقات و فناوری در عین رعایت روحیه فسادستیزی و عدالت محوری ذیل توجهات و تاییدات خداوند متعال موفق و سربلند باشید.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha