کد خبر 229326
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محفل اسوه‌های صبر و مقاومت؛

دعای خیر والدین شهدا گره‌گشا برای حل مشکلات جامعه است

دعای خیر والدین شهدا گره‌گشا برای حل مشکلات جامعه است

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در محفل اسوه‌های صبر و مقاومت که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در منزل شهید عباس گیلانی‌اصل برگزار شد، گفت: دعای خیر شما والدین شهدا گره‌گشا برای حل مشکلات جامعه است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: باعث افتخار است که فرصتی برای دیدار با خانواده شهدا و به‌ویژه پدر و مادر شهید فراهم شد. افتخار ما به عنوان خادمان شما در بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمت به والدین شهدا است.

معاون رئیس جمهور افزود: مقام معظم رهبری به ما خادمان شهدا برتوجه جدی به خانواده شهیدپرور شهدا تاکید دارند. شهدا را خدا انتخاب کردند و برگزیدند، والدین‌ شهدا آنها را تربیت و زمینه رشد متعالی آنها را فراهم کردند. دنیا محل آرزوها و رویاها است، برخی رویاها و آرزوهای کوتاه دارند اما شهدا آرزوی جاودانه دارند و دین ما بر خلاف آنچه به آن نسبت داده‌اند از این نظر دین قناعت نیست و به ما می‌گوید آرزوهای بزرگ را دنبال کنید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش والدین شهدا برای تربیت شهدا و رسیدن آنها به جایگاه والا، تصریح‌کرد: شهدا حاصل تربیت والدین‌شان هستند، باید به دنیا به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف والا نگاه کرد، نباید گرفتار دنیا شد و باید به دنبال آرزوهای جاودانه بود.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری شهدا ستارگان راهنما در عالم هستند، شهدا در شب تاریک دنیا ستارگان راهنما هستند و مردم جامعه را هدایت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ما مسئولان افتخار بزرگ خدمت به خانواده ایثارگران داریم، گفت: دعای خیر شما والدین شهدا گره‌گشا برای حل مشکلات جامعه است. در تهران فرصت دیدار با خانواده شهدا کمتر بود اما تدبیری اندیشیده شد که در محفل اسوه‌های صبر و مقاومت ما خدمت خانواده شهدا عرض ادب کنیم و سلام رئیس جمهور را تقدیم شما ایثارگران کنیم و اگر خانواده شهدا مشکلی دارند بتوانیم خدمتگزار خوبی برای آنها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha