کد خبر 229291
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

وزیر کار در گفتگو با «حیات»:

تبدیل وضعیت ایثارگران باید انجام شود + فیلم

تبدیل وضعیت ایثارگران باید انجام شود + فیلم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تمامی ایثارگرانی که هنوز تبدیل وضعیت نشده اند باید تبدیل وضعیت شوند، گفت: اگر قانون در مورد کسی رعایت نشده است، گزارش کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ صولت مرتضوی در پاسخ به سوال «حیات» مبنی بر اینکه چرا برخی از کارکنان زیرمجموعه وزارت کار و شستا ازجمله ذوب آهن تبدیل وضعیت نشده اند؟ گفت: ما اعلام کرده ایم که تمام کسانی که مشمول قانون ایثارگری می شوند در چارچوب این قانون باید هر کجا هستند، تبدیل وضعیت شوند.

وزیر کار ادامه داد: اگر قانون در مورد کسی رعایت نشده گزارش کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مائده IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    درود آقای دکتر صولت مرتضوی نفرمودن چطوری گزارش کنیم؟ من یکی از کارکنان ذوب اهن در یکی از شرکت های پیمانکاری می باشم با توجه به نامه های متعدد از بنیاد شهید و نامه نگاری با قسمت اداری بعد از گذشت 2 سال مخالفت با تبدیل وضعیت اینجانب میکنند با وجود اینکه هم فرزند ایثارگر 45 درصد هستم هم عضو بنیاد ملی نخبگان اما ذوب اهن اصفهان بشدت مخالفت با اینجانب کرده و جواب نامه که از بنیاد شهید داده ام منفی و خودداری میکنند به دیوان عدالت اداری هم شکایت را برده و جواب دیوان این بوده است که بعد از گذشت 3 ماه اگر خودداری کردند دوباره شکایت کنید آخه اگه قانون هست چرا اجرا نمیکنند مگر نه اینکه در قانون امده که قراردادی و شرکتی و پیمانکار چرا شرکتی که من در ان فعالیت میکنم پیمانکار بصورت استیجاری هست میگویند چون پیمانکار هستید نمیشود مگر طرح نگهداشت نخبگان در دستگاه های اجرایی عمل نباید شود مگه قانون برای فرزندان ایثارگر که نامه از بنیاد گرفته و مشمولن نمیشن چرا مسئولین هیچ اقدامی بعد از 2 سال نمیکنند و فقط اسم فرزندان جانباز را همه جا میاورند که تبدیل وضعیت ان ها را انجام میدهیم پس کوو؟ چرا اینقدر اذیت؟