کد خبر 229274
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

رئیس باغ موزه دفاع مقدس به «حیات» خبر داد؛

برگزاری آئین رونمایی از خودروی شهید فخری‌زاده/ طراحی جدید باغ موزه به‌زودی آماده می‌شود + فیلم

برگزاری آئین رونمایی از خودروی شهید فخری‌زاده/ طراحی جدید باغ موزه به‌زودی آماده می‌شود + فیلم

رئیس باغ موزه دفاع مقدس از برگزاری آیین رونمایی از خودروی شهید فخری‌زاده در این باغ موزه خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ سردار محمدقاسم ناظر، رئیس باغ موزه دفاع مقدس در گفتگو با «حیات» با بیان اینکه در موزه ی ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آئین رونمایی از خوروی شهید فخری‌زاده برگزار شد، گفت: این همایش با همکاری وزارت دفاع محقق شد.

وی ادامه داد: با توجه به شهادت شهید فخری‌زاده در چهار سال گذشته، در سال 1400 موفق به انتقال خودروی این شهید بزرگوار به موزه ملی دفاع مقدس شدیم. تلاش ما بر آن بود آیین رونمایی از خودروی شهید فخری‌زاده را در سال 1401 انجام شود، که این توفیق حاصل نشد.

رئیس باغ موزه دفاع مقدس اضافه کرد: امسال با هماهنگی با مجموعه ی وزارت دفاع و خانواده شهید فخری‌زاده این مهم صورت گرفت تا در نهایت امروز (هشتم آذرماه 1402) آیین رونمایی را برگزار کنیم.

ناظر رئیس باغ موزه ملی انقلاب اسلامی افزود: چند تن از خودروهای شهدای هسته ای در ضلع غربی موزه در پایین موزه مستقر است. در طراحی جدید در تلاشیم خودروها را به مکان بهتری منتقل کنیم تا با دید بهتر در معرض عموم قرار بگیرد.

سردار ناظر در خصوص تالارهای هشت گانه تشریح کرد: در خصوص بخش هسته‌ای در تالارهای هشت گانه، اقداماتی برای مشاهده و اطلاع‌رسانی مردم صورت گرفته است. در اواخر آذرماه و اوایل دی‌ماه طراحی جدید باغ موزه آماده می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha