کد خبر 229264
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی در تبریز حین فرار از کشور

دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی در تبریز حین فرار از کشور

 فرمانده انتظامی آذربایجان ‌شرقی از دستگیری کلاهبردار ۱۸۴ میلیارد ریالی حین فرار و خروج از کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتال و متواری شدن متهم پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی فنی و تخصصی پلیس مشخص شد فردی به بهانه سبد گردان ارزهای دیجیتالی خود را به شهروندان معرفی و جمعاً مبلغ ۱۸۴ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

 سردار محمدی اظهار کرد: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی متهم که ممنوع الخروج بوده و قصد خروج ازکشور را داشت، شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون هفت شاکی و مال باخته شناسایی و اعلام شکایت کرده‌اند گفت: متهم ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه دستگیری مجرمان و کلاهبرداران در دستور کار پلیس قرار دارد خاطرنشان کرد: شهروندان چنانچه با این شیوه موردکلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند جهت طرح شکایت و پیگیری موضوع به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha