کد خبر 229247
۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

پایان رأفت در گفتگو با «حیات»:

از بازی پرسپولیس مقابل النصر سورپرایز شدم

از بازی پرسپولیس مقابل النصر سورپرایز شدم

پیشکسوت پرسپولیس به نقد عملکرد این تیم در دیدارهای اخیر و تقابل با النصر پرداخت.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: من حقیقتش پیش از این بازی فکر می‌کردم پرسپولیس این بازی را ببازد و حتی احتمال یک شکست پرگل را می‌دادم ولی خب عملکرد تیم من را در این بازی سورپرایز کرد و غافلگیر شدم. تیم هم در فاز دفاعی عملکرد قابل قبولی داشت و فرصت‌های زیادی به حریف نداد و هم توانست در نیمه دوم و بعد از ۱۰ نفره شدن حریف بازی را در دست گرفته و حمله کند و چند موقعیت خوب هم ایجاد کرد ولی متاسفانه به خوبی از آنها استفاده نشد. من هنوز حسرت فرصت تک به تک دانیال اسماعیلی‌فر را می‌خورم و با یک تصمیم درست و یک ضربه چیپ می‌توانست دروازه را باز کند و نمی‌دانم چرا توپ را به ‌دروازه‌بان کوبید.

وی در مورد حرکت جوانمردانه رونالدو در بازی هم گفت: واقعاً این هم از نکات جذاب و خاص این بازی بود و مشابه این اتفاق را در فوتبال کمتر دیده بودم. به هر حال بازیکن دوست دارد تیمش نتیجه بگیرد و خیلی روحیه بالایی می‌خواهد که در چنین بازی حساسی این اقدام را انجام بدهی. واقعیتش را بگویم شاید من جای رونالدو بودم آن کار را نمی‌کردم و وقتی به نفع من پنالتی گرفته شده و داور اشتباه کرده ممکن بود واکنشی نشان ندهم. هرچند این تصمیم در نهایت توسط VAR گرفته شد و اگر رونالدو هم آن حرف را نمی‌زد بازهم پنالتی برگشت می‌خورد ولی بازهم حرکت او تحسین برانگیز بود و امیدوارم یک الگو برای سایر فوتبالیست‌ها شود و این مسائل را بیشتر از قبل ببینیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس صعود یان تیم هم خاطرنشان کرد: من خیلی شرایط صعود تیم‌های دوم را نمی‌دانم ولی اینطور که می‌دانم اگر پرسپولیس الدحیل را شکست دهد صعودش قطعی است. با توجه به اینکه تیم قطری حذفش قطعی شده است فکر می‌کنم مشکلی برای پرسپولیس در راه کسب این سه امتیاز صورت نگیرد احتمالاً تیم راهی دور بعدی خواهد شد.

رافت در مورد ۵ بازی پیاپی بدون برد پرسپولیس هم توضیح داد: روی این آمار و ارقام نباید زیاد مانور داد چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. برای مثال همین بازی فکر می‌کنم تیم در آن عملکرد خوبی داشت و تساوی مقابل النصر در عربستان نتیجه کم ارزشی نیست و اینکه بیایم بگوییم چند بازی است پرسپولیس برنده نشده حرف درستی نیست. به نظرم پرسپولیس می‌تواند با ادامه نمایشی که این هفته مقابل النصر دیدیم در بازی‌های بعدی به روزهای خوبش برگردد و دوباره روی ریل نتیجه گیری بیافتد.

وی در پایان در مورد شایعاتی مبنی بر قطع همکاری پرسپولیس با گل محمدی هم گفت: به نظرم این‌ها همانطور که گفتید شایعه هستند و نباید به آن زیاد دامن زده شود. گل محمدی عملکرد خوبی داشته و حالا در مقطعی هم شاید نتیجه نگرفته است ولی می‌تواند این تیم را جمع و جور کند و باید از او حمایت شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha