کد خبر 229236
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

پای اشغالگران به ۸۰ درصد از اراضی غزه باز نشد

پای اشغالگران به ۸۰ درصد از اراضی غزه باز نشد

عضو ارشد حماس اعلام کرد که اشغالگران تنها موفق شده‌اند به ۲۰ درصد از نوار غزه گام بگذارند و تهدیدهای آن‌ها برای ادامه جنگ تو خالی است.

به گزارش گروه بین الملل حیات، اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تمامی زمینه‌های امنیتی و نظامی در برابر پایداری مردم غزه و شجاعت مقاومت فلسطین شکست خورده است.

حمدان افزود: زیان‌های دشمن در روزهای پیش‌رو بیشتر خواهد شد. اشغالگران به ۸۰ درصد از مساحت غزه پا نگذاشتند و این موضوع هرگز اتفاق نخواهد افتاد. تهدیدهای اسرائیل در خصوص از سرگیری جنگ تو خالی و برای مصرف داخلی است.

وی ادامه داد: تحویل اسیران در نقاط مختلف نوار غزه، دروغ‌بودن ادعاهای اشغالگران در خصوص تسلط بر غزه را روشن کرد. برقراری آتش‌بس در ۴ روز و آزادی ۱۵۰ نفر از اسیران ما، یک دستاورد ویژه ملی است. پیام روشنی که وجود دارد این است که اشغالگران چیزی جز زبان زور نمی‌فهمند.

حمدان گفت: ما خواهان افزایش تعداد کامیون‌های حامل کمک به نوار غزه به صورت روزانه هستیم. از کشورهای جهان می‌خواهیم که تیم‌های تخصصی خود را برای بیرون‌کشیدن پیکر شهیدان از زیر آوار به غزه بفرستند. ما خواهان تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی هستیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی از اراضی اشغالی ادامه داد: از ایلان ماسک دعوت می‌کنیم به نوار غزه بیاید تا حجم جنایت‌ها و کشتاری که اشغالگران علیه ملت ما در غزه مرتکب شدند را ببیند.

حمدان گفت: از رئیس جمهور و دولت آمریکا می‌خواهیم که روابط خود با رژیم صهیونیستی را مورد بازنگری قرار بدهند و از تسلیح این رژیم خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha