کد خبر 229201
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

نرخ فعلی تورم قم بالاتر از میانگین کشوری است

نرخ فعلی تورم قم بالاتر از میانگین کشوری است

استاندار قم با بیان اینکه امروز تورم استان قم از میانگین نرخ کشوری بالاتر است افزود: قم در گذشته به عنوان استان ارزان شناخته شده بود که باید تلاش شود تا شرایط گذشته باز گردد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سید محمد آقامیری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن همایش کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: حل مشکلات اقتصادی از موضوعات اولویت دار دولت سیزدهم است که این امر مستلزم کار جهادی از سوی مدیران استان است.

وی افزود: باید روحیه جهادی و مطالبه گری مدیران در راستای حل مشکلات مردم تقویت شود تا نتایج خوبی را شاهد باشیم.

استاندار قم عنوان داشت: یکی از عوامل موفقیت مدیران، پیگیری موضوعات برای رسیدن به نتیجه مطلوب است و ما بدنبال مدیران پیگیر با تلاش شبانه روزی در جهت اجرای طرح‌های دولت هستیم.

اقامیری با بیان اینکه امروز تورم استان قم از میانگین نرخ کشوری بالاتر است افزود: قم در گذشته به عنوان استان ارزان شناخته شده بود که باید تلاش شود تا شرایط گذشته باز گردد.

استاندار قم عنوان داشت: پیگیری طرح‌های اقتصادی از جمله طرح نهضت ملی مسکن و همچنین حمایت از تولید و تنظیم بازار از مسائلی است که در مدیریت جدید دنبال می‌شود و در این راستا تلاش می‌شود تا مشکلاتی که بخش‌های تولیدی با آن مواجه هستند از طریق مرکز دنبال شود و حمایت از بخش تولید یکی از اولویت‌های کار استانداری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha