کد خبر 229144
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

مصوبه جدید سازمان بورس در خصوص فعالیت سبدگردان و بازار سرمایه

مصوبه جدید سازمان بورس در خصوص فعالیت سبدگردان و بازار سرمایه

مصوبه هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص اصلاح دستورالعمل‏‌های «تأسیس و فعالیت سبدگردان» و «تأسیس و فعالیت گروه خدمات بازار سرمایه» به تصویب رسید.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ مصوبه هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص اصلاح دستورالعمل‏‌های «تأسیس و فعالیت سبدگردان» و «تأسیس و فعالیت گروه خدمات بازار سرمایه» به تصویب رسید.

براین اساس بند ۳ هشتصد و نود و چهارمین صورتجلسۀ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ۰۵ /۰۷ /۱۴۰۲ به شرح زیر می باشد:

۳- نامه شماره ۲۴۱۴۴۸ /۱۲۱ مورخ ۰۱ /۰۷ /۱۴۰۲ مرکز مشاوران حقوقی و تدوین مقررات بازار سرمایه درخصوص اصلاح دستورالعمل های «تأسیس و فعالیت سبدگردان» مصوب ۲۹ /۰۸ /۱۳۸۹ و «تأسیس و فعالیت گروه خدمات بازار سرمایه» مصوب ۲۱ /۰۴ /۱۳۹۶ در راستای کنترل تعارض منافع در نهاد های مالی دارای مجوز سبدگردانی و گروه خدمات بازار سرمایه، مطرح و به شرح پیوست به تصویب رسید. همچنین به نهاد های مالی دارای مجوز سبدگردانی و گروه خدمات بازار سرمایه و مدیران آن ها که در زمان ابلاغ این مقرره، وضعیت مغایر دارند، حداکثر ۹ ماه، مهلت داده شد تا وضعیت خود را با مفاد آن تطبیق دهند.
بند فوق جهت اقدام مقتضی، ابلاغ می گردد.

علیرضا ناصرپور
نایب رئیس هیأت مدیره

متن کامل خبر را اینجا مصوبه جدید سازمان بورس در خصوص فعالیت سبدگردان و بازار سرمایهبخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha