کد خبر 229127
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

مشاور رییس جمهور:

مردم غزه پیروز مطلق هستند

مردم غزه پیروز مطلق هستند

مشاور رییس جمهور و رییس کمیته فلسطین با بیان اینکه مردم غزه پیروز مطلق هستند، گفت: این پیروزی را باید به مردم غزه و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، آیت الله محمدحسن اختری مشاور رییس جمهور و رییس کمیته فلسطین روز سه‌شنبه در رونمایی از ساخت مدرسه برای کودکان غزه اظهارداشت: مقاومت مردم فلسطین تاریخی است و در هیچ جای تاریخ نمونه ندارد.

وی با بیان اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی از هیچ جنایتی در غزه فروگذار نبود و تمام دنیا به چشم دیدند، افزود: اما این مردم سرخم نکردند و ایمان داشتند که پیروز خواهند بود و ایستادگی کردند.

به گفته رییس کمیته فلسطین، مردم و ملت ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده و هیچ زمانی آنان را تنها نخواهند گذاشت.

وی افزود: آزادی اسرای فیلپینی و تایلندی نتیجه دیپلماسی قوی جمهوری اسلامی بود و همچنین نشست شورای همکاری خلیج فارس در جنگ غزه نشان از عملکرد قوی و مثبت جمهوری اسلامی است.

به گفته او، مشارکت خیرین ایران برای ساخت مدارس کودکان غزه گامی بزرگ است که امیدواریم در سریع‌ترین زمان انجام شود.

وی کمک های نقدی را بهترین شیوه برای کمک به مردم فلسطین عنوان کرد و افزود: راه برای ارسال کمک‌های غیرنقدی دشوار است و به همین دلیل کمک های نقدی بهترین شیوه خواهد بود.

پویش ساخت مدرسه در غزه باید فراگیر شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران بر نقش‌آفرینی جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان در بازسازی جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی تاکید کرد و گفت: باید پویش ساخت مدرسه در غزه فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا کریمیان روز سه‌شنبه در رونمایی از ساخت مدرسه برای کودکان غزه این پویش را تشریح کرد و افزود: مشارکت دانش‌آموزان در حوزه خیرین یکی از تکالیف سند تحول بنیادین است و به عنوان سند بالادستی محسوب می‌شود.

وی به تشکیل باشگاه دانش‌آموزان خیر مدرسه‌ساز اشاره کرد و گفت: این باشگاه یکی از گام‌های مهم در مشارکت دانش‌آموزان در حوزه خیرین مدرسه‌ساز است و همزمانی ایجاد این باشگاه با جنایات غزه ما را بر این داشت که نخستین گام را برای بازسازی مدارس شهر غزه برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران اظهارداشت: به همین منظور بازسازی یکی از مدارس غزه را توسط دانش‌آموزان بر عهده می‌گیریم و امیدواریم این مسئله به عنوان پویش در سطح ملی و حتی بین‌المللی فراگیر شود.

آتش‌بس شکست دوم رژیم صهیونیستی بود

مشاور فرهنگی وزیر خارجه نیز در این مراسم تبلیغات رسانه ای برای جابه جایی مظلوم به جای ظالم را بی اثر دانست و تاکید کرد: توفان الاقصی یک دفاع کامل برای مردم فلسطین و آتش بس شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی اظهارداشت: توفان القصی یک شکست اطلاعاتی و فروریزی دیوار پوشالی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود و آتش‌بس شکستی دوم بود.

وی شکست قطعی آتش‌بس برای رژیم صهیونیستی را ناشی از دستاوردهای پوشالی این رژیم در حمله به فلسطین دانست و افزود: سالها تبلیغات برای شکست‌ناپذیری رژیم کودک‌کش تنها در برنامه‌ریزی یک و نیم ماهه فرو ریخت و بی‌اثر شد.

مشاور فرهنگی وزیر خارجه همچنین درباره مظلومیت مردم غزه اظهارداشت: رژیم صهیونیستی با وجود ابزارها وغول‌های رسانه‌ای به دنبال مظلومیت نمایی بود که در فضاحتی که در غزه به بار آورد تمام اقداماتش بی اثر شد.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی رژیم صهیونیستی را ضدبشر و انسانیت دانست و گفت: امروز تمام منطقه و دنیا رژیم صهیونیستی را غده سرطانی و معظلی بزرگ برای منطقه وجهان می دانند.

به گفته او، یکی از اتفاقات باورنکردنی در کشور ما سیل استقبال مردم ایران برای مبارزه در غزه است که بارها به مجموعه وزارت خارجه مراجعه و خواهان اعزام به غزه هستند.

وی با بیان اینکه در امر کمک به غزه ما هیچ نگاهی به کشورهای منطقه و عربی نداریم، افزود: امروز مردم احساس می کنند باید در فلسطین باشند و ساخت و نوسازی مدارس گوشه ای از همین نگاه اعتقادی ملت ایران دارد که آموزش و پرورش در این امر پیش قدم شده است.

همچنین پوستر «در کنارت مدرسه ات را دوباره می سازم» با حضور نمایندگانی از فلسطین رونمایی شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha