کد خبر 229111
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

محسن بنگر در گفتگو با «حیات»:

کمبود اعتماد به نفس باعث شد پرسپولیس نتواند مقابل النصر پیروز شود

کمبود اعتماد به نفس باعث شد پرسپولیس نتواند مقابل النصر پیروز شود

پیشکسوت پرسپولیس در مورد تساوی این تیم مقابل النصر عربستان صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دو تیم در شرایط متفاوتی به مصاف هم رفتند، النصر صعودش تا پیش از این بازی قطعی شده بود ولی پرسپولیس آخرین فرصتش برای حفظ شانس ماندن در مسابقات را داشت استفاده می‌کرد و برای همین با جان و دل به میدان رفت و بازیکنان همه توانشان را در زمین گذاشتند. یک سری اتفاقات در جریان بازی هم رخ داد که از لحاظ روحی و روانی به سود پرسپولیس بود. اول ماجرای پنالتی اعلام شده از سوی داور و رد شدنش بود که باعث شد یک شوک روحی مثبت به بازیکنان وارد شود و بعد از آن اخراج بازیکن النصر و ده نفره شدنشان بود که هم پرسپولیس را دچار برتری عددی کرد و هم از لحاظ روحی به تیم کمک کرد تا جرئت تلاش برای پیروزی پیدا کنند.

وی افزود: پرسپولیس فکر می‌کنم آگاهانه نیمه نخست به دنبال کنترل بازی بود و بین دو نیمه تغییراتی در سبک و روش بازی ایجاد کرد و به دنبال استفاده از فضاهای خالی پشت مدافعین کناری حریف بود و چندین بار از این راه توانست موقعیت خلق کند که متاسفانه به درستی مورد استفاده قرار نگرفت. پرسپولیس در نیمه دوم سوار بر بازی بود و عملکرد فنی قابل قبولی داشت ولی کمبود اعتماد به نفس در زدن ضربات آخر باعث شد تیم به گل نرسد. پرسپولیس می‌توانست برنده این بازی باشد ولی به چیزی که استحقاقش را داشت نرسید.

بنگر با تحسین عملکرد خط دفاعی سرخپوشان هم توضیح داد: روز کم اشتباهی را از خط دفاع شاهد بودیم و در طول 90 دقیقه می‌توان گفت فقط سه موقعیت خطرناک به حریف دادند که مقابل تیمی مثل النصر با آن خط حمله وحشتناکی که دارد عملکرد خیلی خوبی محسوب می‌شود. تا جایی که من دیدم النصری‌ها تا جلوی یک سوم دفاعی پرسپولیس می‌آمدند و بعد از آن به در بسته می‌خوردند و بعد از دقایقی مجبور شدند بازی‌ را به کناره‌ها ببرند که در آن هم توفیقی نداشتند. به نظرم خط دفاعی روز کم اشتباهی‌ را پشت سر گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس صعود تیم از این گروه هم توضیح داد: من نمی‌دانم شرایط سایر تیم‌ها چطور است ولی تا جایی که می‌دانم الدحیل حذف شده است و بازی آخر برای این تیم تشریفاتی است و به همین دلیل بعید می‌دانم بتواند برای این تیم در آزادی دردسری ایجاد کند. اگر برد پرسپولیس مقابل الدحیل صعود این تیم را قطعی می‌کند به نظرم شانس زیادی برای صعود باید قائل باشیم.

بنگر در مورد وضعیت سپاهان هم توضیح داد: بازی سپاهان را متاسفانه ندیدم ولی برد این تیم مقابل حریف عراقی را تبریک می‌گویم. سپاهان وضعیت خوبی دارد و بهترین بازیکنان ایران در این تیم توپ می‌زنند و علاوه بر اینکه به نظرم شانس اول قهرمانی لیگ محسوب می‌شوند، در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. امیدوارم هر دو نماینده ایران راهی دور بعد شوند و به مراحل بالا برسند.

وی در مورد وضعیت تیم خودش در لیگ دسته دوم هم گفت: من به نیکا آمدم تا به تیم استانم کمک کنم. تا به حال در سطح اول فوتبال کشور تیمی از چالوس نداشتیم ولی استعدادهای خوبی در اینجا وجود دارد که نیاز به دیده شدن دارند. ما در صدر جدول گروه‌مان قرار داریم و امید زیادی داریم که بتوانیم راهی لیگ دسته اول شویم. وضعیت تیم خوب است و حمایت خوبی هم از مردم اینجا از ما صورت می‌گیرد و امیدوارم بتوانیم باعث سربلندی این خطه شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha