کد خبر 229090
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی:

بهای آزادی اسیران نظامی نزد مقاومت، کاملا متفاوت خواهد بود

بهای آزادی اسیران نظامی نزد مقاومت، کاملا متفاوت خواهد بود

یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که بهای آزادی اسیران نظامی نزد مقاومت بسیار متفاوت خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ داود شهاب از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به چگونگی آزادی اسیران نظامی نزد مقاومت پرداخت.

شهاب اعلام کرد که بهای آزادی اسیران نظامی نزد مقاومت بسیار متفاوت از توافق آتش‌بس و تبادل اسیران خواهد بود.

این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی گفت: مقاومت فرآیند مذاکره را با اقتدار، حکمت و ثبات اداره می‌کند. اداره مذاکره همانند اداره میدان نبرد با هماهنگی کامل میان حماس، جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های فلسطینی انجام می‌شود.

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد که فهرست نام اسیرانی که قرار است امشب و در قالب مرحله چهارم تبادل اسیران میان حماس و رژیم صهیونیستی از زندان‌های این رژیم آزاد شوند به این جنبش تحویل داده شده و این فهرست ۳ تن از بانوان اسیر به نام‌های «یاسمین تیسیر عبدالرحمن شعبان» از اهالی جنین، «نفوذ جاد عارف حماد» از اهالی قدس و «عطاف یوسف محمد جرادات» از اهالی جنین و همچنین ۳۰ نفر از کودکان فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی را در بر می‌گیرد.

خبر دیگر آن که رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که رژیم صهیونیستی در صورتی که تصمیم بگیرد جنگ را از سر بگیرد با فشار شدید بین‌المللی مواجه خواهد شد و این فشار با افزایش زمان آتش‌بس موقت بیش‌تر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha