کد خبر 229037
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

آیت‌الله آملی‌لاریجانی:

مدعیان ‌حقوق بشر ‌در جنگ غزه رفوزه شدند

مدعیان ‌حقوق بشر ‌در جنگ غزه رفوزه شدند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سران استکبار مدعیان دروغین حقوق بشر بوده و با حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی امتحان خود را در غزه پس دادند و رفوزه شدند و این حقوق بشر مورد ادعای آن‌هاست.

به گزارش گروه استان های حیات، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی ‌پیش از ظهر امروز در بازدید از پارک موزه دفاع مقدس ساری با بیان اینکه تفکر بسیجی یک تفکر اصیل و اسلامی است و در همه عرصه‌ها به این تفکر نیاز داریم، اظهار داشت: ‌در نظام جمهوری اسلامی با حضور ‌مردم در صحنه کارها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهادت و جهاد در راه خدا با فرهنگ‌سازی و تمدن‌سازی عمیق همراه است، افزود: مردم در دفاع مقدس و پس از آن تفکر بسیجی را تقویت کردند.

آملی‌لاریجانی به جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در غزه اشاره کرد و با اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها گفت: جبهه مقاومت در غزه شکل گرفته‌ و این جبهه براساس اندیشه بسیجی  فعالیت می‌کند و امید داریم شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

وی  با اشاره به گسترش فرهنگ شهادت‌طلبی بیان کرد: هر قدم برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای اجر و پاداش است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز تفکر بسیجی از مرزهای کشور فراتر رفته ‌و در جبهه‌ مقاومت براساس فرهنگ شهادت‌طلبی و تفکر بسیجی عمل می‌شود.

وی به پیروزی انقلاب و آغاز شکل‌گیری  تمدن اسلامی در کشورمان اشاره کرد و افزود: اساس دشمنی آمریکا و متحدانش با نظام اسلامی نیز هراس از شکل‌گیری تمدن اسلامی است.

آملی‌لاریجانی گفت: سران استکبار از تمدن نوین اسلامی که به برکت خون شهدا شکل گرفته در هراس هستند؛ سران استکبار به دنبال این هستند که تمدن اسلامی را چگونه از بین ببرند و در رسیدن به اهداف پلید خود همه امکانات و ظرفیت‌ها را بسیج کرده‌اند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن ‌تصریح کرد: دشمنان قصد دارند تمدن نوین اسلامی را که به برکت جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شده از بین ببرند در حالیکه این درخت تنومند که ریشه در دل‌ها دارد با خون پاک شهدا آبیاری شد.ایران اکنون به عنوان محور مقاومت  شناخته شده که این به برکت خون پاک شهداست.

وی تصریح کرد: دشمن و تمدن غرب از فرهنگ شهادت شناخت ندارند و مشکل غربی‌ها با تمدن اسلامی این است که فهم از جایگاه شهید و شهادت ندارند.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی سرافرازی انقلاب اسلامی ایران را مدیون خون شهدا عنوان کرد و بیان داشت: شهدا راه را برای خودشناسی باز کردند و امام راحل راه را برای کسب فهم کرامت انسانی باز کرد.

وی گفت: سران استکبار مدعیان دروغین حقوق بشر بوده و  با حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی امتحان خود را در غزه پس دادند و رفوزه شدند و این حقوق بشر مورد ادعای آن‌هاست.

این مسئول افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از مظلومان عالم تاکید شده و حقوق بشر بر مبنای عدالت اجتماعی رعایت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha