کد خبر 228958
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نیروهوایی عراق

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نیروهوایی عراق

سپاهان با ترکیبی آشنا به مصاف حریف عراقی خود خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه C لیگ قهرمانان آسیا، امروز _دوشنبه ششم آذر_ از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های سپاهان و نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان در کلیدی‌ترین جدال خود میزبان نیروی هوایی عراق است؛ دو تیمی که مدعیان اصلی صعود از گروه C بعد از الاتحاد عربستان هستند، در جدالی سخت و نفسگیر رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند و سخت برای کسب نتیجه لازم برای صعود تلاش می‌کنند.

در ترکیب احتمالی سپاهان انتخاب خط دروازه و ترکیب ۴ نفره خط دفاعی راحت‌ترین کار ممکن برای حدس زدن ترکیب سپاهان است. مورایس در خط دروازه از پیام نیازمند استفاده خواهد کرد. دانشگر و یزدانی در دفاع میانی بازی خواهند کرد و زکی پور و رضاییان هم دفاع چپ و راست خواهند بود.

در خط میانی کار سختی برای انتخاب ترکیب دارد. با این حال به نظر می‌رس محمد قربانی در پست هافبک دفاعی بازی کند و یک خط جلوتر از آنها نیز محمد کریمی و محمدجواد حسین‌نژاد شانس بازی دارند. 

در نهایت به بخش هجومی می‌رسیم که به نظر می‌رسد شهریار مغانلو به عنوان مهاجم نوک و رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به عنوان دو وینگر چپ و راست از ابتدا کار را در جمع ۱۱ بازیکن اصلی سپاهان آغاز خواهند کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نیرو هوایی عراق

پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نیروهوایی عراق

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha