کد خبر 228956
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

دستگیری عاملان قتل نوجوان ۱۴ساله هرمزگانی

دستگیری عاملان قتل نوجوان ۱۴ساله هرمزگانی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل نوجوان ۱۴ ساله در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره در گیری منجر به قتل نوجوانی 14ساله بر اثر ضربات چاقو در تاریخ دوم آذرماه امسال در بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلین، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان با تشکیل یک تیم منسجم در کمترین زمان به محل وقوع درگیری واقع در بلوار ساحلی بندرعباس اعزام شدند.

جاویدان گفت: با تلاش مأموران و با توجه به سرنخ های موجود یکی از عاملان درگیری شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که متهم در بازجویی های فنی انجام شده به انجام درگیری منجر به قتل با همکاری و مشارکت سه نفر دیگر بنامان معلوم اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد دو متهم دیگر با یک دستگاه خودرو پراید به سمت خارج از بندرعباس و به مقصد شهرستان میناب متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: بلافاصله با هماهنگی فرماندهان انتظامی شهرستان میناب طرح مهار اجرا شد که خودرو مذکورتوسط مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی چغازردی شناسایی و در یک عملیات منسجم خودرو متوقف و دو همدست قاتل نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

جاویدان با اشاره به اینکه با توجه به اعترافات این دومتهم ، قاتل و ضارب اصلی به هویت معلوم شناسایی شد، اظهار داشت: در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم اصلی در مخفیگاهش واقع در یکی از محلات بندرعباس دستگیر که در بازجویی فنی به جرم ارتکابی و قتل مقتول اقرار و معترف شد در روز حادثه به همراه 3 متهم همدست خود با یکدستگاه خودروی پراید در بندرعباس درحال تردد بودند که مقتول سنگی را به طرف خودرو آنان پرتاب کرده که آنها از ماشین پیاده شده و با چاقویی که در دست داشتند دوضربه به قفسه سینه مقتول وارد کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرارمناسب روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha