کد خبر 228952
۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

پرسپولیس با چند تغییر در ترکیب خودش به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در ریاز و در ورزشگاه الاول پارک به مصاف النصر خواهد رفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی به مصاف حریف عربستانی خود می‌روند که در بازی رفت مقابل این تیم تن به شکست ۲ بر صفر دادند و در خانه بازی را واگذار کردند و حالا برای ماندن در مسابقات به هر سه امتیاز این دیدار احتیاج دارند.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه علیرضا بیرانوند حضور خواهد داشت و بار دیگر شاهد تقابل جذاب او با رونالدو خواهیم بود. بیرانوند در ۲ دیدار قبلی مقابل فوق ستاره پرتغالی گلی دریافت نکرد و اوج کار او مهار پنالتی این بازیکن در دیدار ایران و پرتغال در جام جهانی روسیه بود و حالا به دنبال هت‌تریک مقابل یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است.

در خط دفاعی هم با توجه به مصدومیت پورعلی‌گنجی، محمد حسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان را تشکیل می‌دهند. دانیال اسماعیلی‌فر در جناح راست و علی نعمتی در جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس بازی می‌کنند و تغییر اصلی یحیی در این دیدار در خط هافبک صورت می‌گیرد و به نظر می‌رسد که او قصد دارد به صورت هم‌زمان از سروش رفیعی، میلاد سرلک و مسعود ریگی در خط میانی استفاده کند. دو هافبک دفاعی و یک هافبک هجومی متمایل به سمت راست که زوج سعید صادقی را تشکل می‌دهند.

در نهایت جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی در جناح چپ پشت سر شهاب زاهدی خط حمله پرسپولیس را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی و شهاب زاهدی

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha