کد خبر 228879
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان مرزی تایباد افتتاح شد

۲ زمین چمن مصنوعی در شهرستان مرزی تایباد افتتاح شد

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: ۲ زمین چمن مصنوعی در شهر «مشهد ریزه» و روستای «آبقه» این شهرستان مرزی همزمان با آخرین روز از هفته بسیج افتتاح شد.

 به گزارش گروه استانی حیات؛ حسن شاهرخی روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری این طرحهای ورزشی افزود: چمن مصنوعی شهر مشهد ریزه در زمینی به مساحت ۹۲۴ متر مربع و چمن روستای آبقه در زمینی به مساحت هزار و ۵۶ متر مربع در مدت زمان کمتر از چهار ماه احداث شد.

وی ادامه داد: عملیات احداث این ۲ زمین چمن مصنوعی با اعتبار افزون بر ۳۵ میلیارد ریال انجام شده که ۲۲ میلیارد آن از سوی خیرین، شهرداری مشهد ریزه و دهیاری روستای آبقه هزینه شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: زمین چمن مصنوعی شهر مشهد ریزه یکی از مهمترین مطالبات مردم و ورزشکاران بخش میان ولایت تایباد بود که با گذشت ۳۰ سال در این منطقه به سرانجام رسید.

شاهرخی به پیشرفت فیزیکی زمین چمن شهر کاریز تایباد اشاره کرد و افزود: همچنین این پروژه ورزشی در زمان حاضر بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، هم اکنون چمن مصنوعی آن خریداری شده و امسال برای ادامه ساخت آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که امیدواریم در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

هم اکنون رشته های ورزشی تایباد در قالب ۳۰ هیات ورزشی فعالیت دارند که در آینده‌ای نزدیک ۱۰ هیات ورزشی در شهر کاریز و بخش میان ولایت این شهرستان آغاز به کار خواهند کرد.

شهرستان تایباد بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته دارد. شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha