کد خبر 228868
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد؛

ساخت اسپری ضد سوختگی در شرکت دانش‌بنیان/ اسپری‌های ضد عفونی کننده ضد حساسیت تولید شد

ساخت اسپری ضد سوختگی در شرکت دانش‌بنیان/ اسپری‌های ضد عفونی کننده ضد حساسیت تولید شد

کارشناس یک شرکت دانش‌بنیان فعال در محصولات بهداشتی گفت: این شرکت دانش‌بنیان اسپری‌های ضد عفونی کننده دست بدون الکل و بر پایه آب را تولید و در کشور بومی کرده است.

سوده شیری کارشناس یک شرکت دانش‌بنیان فعال در محصولات بهداشتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، گفت: محصولات پزشکی بومی بسیاری در کشور در حوزه محصولات بهداشتی تولید شده که یکی از این محصولات اسپری ضد سوختگی است. 

وی افزود: این اسپری التیام بخش سوختگی‌های سطح یک بوده و بی‌حس و ضدعفونی کننده جای سوختگی روی سطح پوست بدن افراد خواهد بود. 

این کارشناس شرکت دانش‌بنیان فعال در محصولات بهداشتی اضافه کرد: تولید اسپری‌های ضد عفونی کننده دست بدون الکل و بر پایه آب است، به‌همین دلیل سبب بروز آسیب به پوست و عوارض ناشی از الکل را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسپری‌های ضد عفونی کننده ضد حساسیت و ضد آلرژی زا هستند، یادآور شد: قیمت محصولات تولیدی یک چهارم نمونه مشابه خارجی و با همان کیفیت است. یکی از مسائل طولانی بودن مراحل اخذ مجوز و امور اداری است. 

شیری در ادامه تصریح کرد: بعد از بررسی‌های انجام گرفته شده این محصولات را وارد بازار کرده و در این خصوص با هتل‌های مختلف در سراسر کشور مذاکراتی در این خصوص انجام شده است. 

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات علمی انحام شده، بومی شدن تولید اسپری‌های خوشبوکننده و دسترسی به دانش فنی آن توسط نخبگان جوان شرکت است. 

این کارشناس شرکت دانش‌بنیان فعال در محصولات بهداشتی با اشاره به اینکه قرص‌های گند زا در فلاش تانک گذاشته که خاصیت ضد عفونی کننده و تمیز کننده خواهد داشت، گفت: این اسپری‌های خوشبوکننده، سبب ضدعفونی هوا و پلک کننده سطوح مختلف هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha