کد خبر 228841
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای بررسی علت مرگ دانش آموز مینودشتی در اردو

دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای بررسی علت مرگ دانش آموز مینودشتی در اردو

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای بررسی موضوع حادثه جنگل باقرآباد مینودشت خبر داد.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سیدرضا نظری ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار عماد شاملو دانش‌آموز مینودشتی گفت: متاسفانه حادثه تلخ جنگل باقرآباد که با مصدومیت دو دانش‌آموز و یک معلم همراه بود منجر به فوت یکی از عزیزترین فرزندان استان گلستان شد از صمیم قلب به خانواده داغدار این دانش‌آموز، همکلاسی‌های وی و فرهنگیان استان تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع گفت: از همان ساعات اولیه با حضور در بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس و با بسیج تمامی امکانات استان پیگیر وضعیت دانش‌آموز مدرسه شاهد مینودشت بودیم و علی‌رقم تلاش پزشکان عماد شاملو که از ناحیه سر مصدوم شده بود متاسفانه پس از اینکه چند روز را در کما به سر برد، فوت شد.

نظری با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی به این موضوع در آموزش و پرورش استان گفت: دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش شخصا دستور ویژه‌ای جهت بررسی این موضوع صادر کرده است، با بررسی تمامی ابعاد این ماجرا، چنانچه قصوری شکل گرفته باشد بدون اغماض با خاطیان در هر رده‌ای که باشند برخورد قانونی شکل خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به ورود دادستانی به این پرونده گفت: با ورود دستگاه قضایی همکاری لازم با آنان صورت گرفته است و تا این لحظه مسئولین آموزش و پرورش مینودشت برای اخذ توضیح و دفاعیات به دادسرای شهرستان احضار شده‌اند.

نظری با رد شایعات چند روز اخیر در فضای مجازی گفت: طبیعتا نتایج نهایی این موضوع، از طریق سایت آموزش و پرورش و دستگاه قضایی استان اطلاع رسانی خواهد شد.

در اردوی دانش‌آموزی که روز دوشنبه ۲۹ آبان در جنگل باقرآباد مینودشت برگزار شد دو دانش‌آموز و یک معلم بر اثر سقوط درخت، مصدوم شدند که یکی از دانش‌آموزان جان باخت و دانش‌آموز دیگر نیز از ناحیه پا دچار شکستگی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha