کد خبر 228793
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

سردار حسینی:

متاسفانه بسیاری از راننده ها حتی بستن زنجیر چرخ را بلد نیستند

متاسفانه بسیاری از راننده ها حتی بستن زنجیر چرخ را بلد نیستند

جانشین رییس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از راننده ها حتی بستن زنجیر چرخ را بلد نیستند و باید آموزش ببینند، گفت: پلیس راهور باید بتواند در هر لحظه انجام وظیفه کرده و از بروز تصادفات جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، سردار سید تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور فراجا صبح امروز یکشنبه ۵ آذر در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی که به ریاست سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور فراجا برگزار شد، گفت: پلیس راهور همواره به دنبال دو هدف مهم و محوری بوده و تمام تلاش خود را میکند تا حضوری موثر در تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی داشته باشد. در واقع باید بتوانیم با یک کنترل مناسب از بروز تصادفات جلوگیری نماییم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از راننده ها حتی بستن زنجیر چرخ را بلد نیستند و باید آموزش ببینند، افزود: پلیس راهور در محورهای غیر گردنه‌ای و کوهستانی کشور نیز در فصل زمستان با شرایط سختی مواجه هستیم. کما اینکه در این محورها و حتی بزرگراه‌ها شاهد بروز تصادفات سنگین هستیم لذا نباید از این امر غافل شویم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: پلیس راهور باید بتواند در هر لحظه انجام وظیفه کند. امری که تنها با دریافت اطلاعات دقیق از سوی سازمان‌های مختلف انجام پذیر است. پلیس راهور تمام قد در کنار مردم ایستاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha