کد خبر 228764
۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

بازدید معاون رئیس‌جمهور از پروژه‌های در حال تکمیل سنقر

بازدید معاون رئیس‌جمهور از پروژه‌های در حال تکمیل سنقر

معاون اجرائی رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان سنقر، به صورت میدانی از چند طرح و پروژه مهم این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محسن منصوری در ادامه‌ سفر به استان کرمانشاه، در شهرستان سنقر و روستاهای تابعه آن حضور یافت و در جریان این سفر از پروژه‌ها و طرح‌های در حال تکمیل این شهرستان از قبیل پروژه‌ راه‌سازی گردنه مله‌ماس و محور بیستون به سنقر، تصفیه خانه آب‌وفاضلاب و آب شرب و روستای فارسینج بازدید کرد.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در بازدید خود از کمربندی شهر سنقر، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان در شورای ترافیک جهت جلوگیری از حوادث و اتفاقات جاده‌ای، هرچه سریعتر اقدامات و تصمیم‌گیری‌های لازم را اتخاذ کند.

وی در این سفر همچنین از پروژه بزرگراه سنقر - بیستون بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را بررسی کرد و در این بازدید بر رفع موانع و بکارگیری تمام توان برای تکمیل این طرح تاکید کرد.

وی هم‌چنین ضمن بازدید از تصفیه‌خانه آب‌ و فاضلاب این منطقه اظهار داشت: ان‌شاالله برای تکمیل این پروژه‌ها اعتبارات لازم تامین خواهد شد.

معاون اجرائی رئیس‌جمهور با تشکر از همه‌ مسئولین شهرستان سنقر و استان کرمانشاه گفت: افتخار داشتیم خدمت مردم این خطه برسیم؛ که الحمدلله با پیگیری‌های دوستان اتفاقات خوبی در منطقه افتاده؛ بخشی از کمبودها برطرف شده و در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده است. در مصوبات سفر  رئیس جمهور به استان کرمانشاه کمک شده تا برخی از طرح‌ها فعال شده و مشکلاتی که وجود داشت به حداقل ممکن کاهش پیدا کند؛ ولی هنوز نقص‌هایی وجود دارد و نیاز به تامین و تزریق اعتبار دارند تا انشاءالله بزودی شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم. انشاء‌الله شاهد آن باشیم تا این منطقه روزهای بهتری در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی پیش‌رو داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha