کد خبر 228671
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

در حاشیه همایش بین المللی «اشک مریم»:

حمایت هنرمندان از زنان و کودکان غزه ادامه خواهد داشت + فیلم

حمایت هنرمندان از زنان و کودکان غزه ادامه خواهد داشت + فیلم

تمامی این فعالیتها برای اعلام حمایت هنرمندان از بانوان و کودکان غزه است که در شرایط فجیعی مظلومانه به شهادت می‌رسند. این حرکت ادامه خواهد داشت و اولین و آخرین نیز نخواهد بود.

سارا باقرزاده سفیر صلح و نقاش در حاشیه همایش بین المللی «اشک مریم » که امروز در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: این چندمین ورکشابی است که با زنان هنرمند برگزار می‌کنیم. ورکشاب قبلی در برج آزادی برگزار شد. تمامی این فعالیتها برای اعلام حمایت هنرمندان از بانوان و کودکان غزه است که در شرایط فجیعی مظلومانه به شهادت می‌رسند. 

وی افزود: این حرکت ادامه خواهد داشت و اولین و آخرین نیز نخواهد بود. نمایشگاه بعدی فردا در دانشگاه سوهانک برگزار خواهد شد. برای هفته های آتی حدود ۱۵۰ نفر از کودکان در این ورکشاب برای حمایت از کودکان غزه حضور خواهند داشت. 

باقرزاده گفت: هنرمندان معتقدند که جهان هستی بر مبنای آفرینش با حضور با عدم حضور ما در حرکت است.  هنرمندی که نماینده مردم است با احساسات و عواطف ظریف خود اتفاقات را بررسی میکند و این زیباترین جایگاهی است که برای یک هنرمند تعریف می شود تا در این حرکت حضور پررنگی داشته باشد و این موضوع انسانیت یک هنرمند را مطرح میکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha