کد خبر 228639
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

بی اطلاعی فدراسیون از وضعیت سردار آزمون؛

ستاره تیم ملی در جام ملت‌ها غایب است؟!

ستاره تیم ملی در جام ملت‌ها غایب است؟!

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: آنطور که سردار آزمون به من گفته است در جام ملت‌ها حضور می یابد اما از مفاد قرارداد او اطلاعی نداریم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران خودش را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، وضعیت مهبم یکی از مهم‌ترین ستاره‌های این تیم موجب نگرانی شده است.

سردار آزمون، ستاره ایرانی رم که یکی از مهاجمان اصلی تیم ملی به حساب می‌آید در چند وقت اخیر درگیر شایعاتی بوده که خودش هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نداده و همین موضوع موجب افزایش نگرانی‌ها شده است. ماجرا از این قرار است که در زمان عقد قرارداد آزمون با باشگاه رم شائبه‌هایی در خصوص وجود بندی در قرارداش شکل گرفت که طی آن او اجازه همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها را ندارد.

در خبرهایی که در آن زمان منتشر شد اینطور عنوان شد که آزمون و رم بر سر عدم حضور این بازیکن در تیم ملی در جام ملت‌ها به توافق رسیدند و این بازیکن متعهد شده که در زمان برگزاری جام ملت‌ها همراه تیم باشگاهی خودش باشد و در اردوی تیم ملی ایران حاضر نشود.

در همین خصوص مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: از مفاد قرارداد آزمون با باشگاه رم اطلاعی نداریم و یک مساله محرمانه بین او و سران تیم رم است اما با او صحبت کرده ام و او قول داده است که در جام ملت‌های آسیا تیم ملی را همراهی کند.

چند وقت پیش روزنامه کورییره دلا سرا ایتالیا هم در خبری آورده بود، که سردار آزمون از ماه سپتامبر میلادی با توجه به بازی‌های فشرده‌ای که تیم رم دارد، دقایق بیشتری برای این تیم بازی خواهد کرد.

نبی هم در صحبت‌های خود به طور قطع از حضور آزمون در ترکیب تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا سخن به زبان نیاورد و باید دید که مهاجم تیم رم، ایران را در این مسابقات همراهی خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha