کد خبر 228614
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

فرماندار ازنا:

پیکر ۵ کوهنورد از زیر بهمن پیدا شد

 پیکر ۵ کوهنورد از زیر بهمن پیدا شد

فرماندار ازنا از پایان عملیات جست‌وجو در اشترانکوه خبر داد و گفت: دقایقی پیش پیکر آخرین کوهنورد پیدا شد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمدرضا فاتحی با اشاره به یافتن پیکر دو کوهنورد دیگر در ارتفاعات اشترانکوه، اظهار داشت: این کوهنوردان در ساعت 8:30 صبح امروز با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر پیدا شدند.

وی با بیان اینکه پیکر دو کوهنورد نیز روز گذشته در اشترانکوه پیدا شدند، افزود: پیکر چهار کوهنورد این حادثه هم‌اکنون پیدا شده‌اند و تلاش برای یک کوهنورد دیگر ادامه دارد.

فرمانداز ازنا با تأکید به اینکه هویت کوهنوردان فوت‌شده در صبح امروز هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: پیکر جان‌باختگان پس از هماهنگی‌های لازم به زادگاهشان اعزام می‌شود.

آخرین پیکر کوهنورد اشترانکوه پیدا شد

فاتحی با اشاره به یافتن پیکر یک کوهنورد دیگر در ارتفاعات اشترانکوه اظهار داشت: پیکر دو کوهنورد صبح امروز ساعت 8:30 با تلاش امدادگران جمعیت هلال‌احمر پیدا شدند.

وی با بیان اینکه پیکر دو کوهنورد نیز روز گذشته در اشترانکوه پیدا شدند، افزود: پیکر پنج کوهنورد این حادثه هم‌اکنون پیدا شده‌اند و عملیات جست‌وجو برای یافتن کوهنوردان گم‌شده در ارتفاعات اشترانکوه پایان یافت.

فرمانداز ازنا با تأکید به اینکه هویت کوهنوردان فوت‌شده در صبح امروز هنوز مشخص نیست، عنوان کرد: پیکرهای این کوهنوردان هم‌اکنون در حال انتقال است و تعیین هویت جان‌باختگان امروز در ارتفاعات اشترانکوه به‌زودی آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم تشییع کوهنوردان فوت‌شده در حادثۀ اشترانکوه به‌زودی در ازنا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha