کد خبر 228562
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

۱۵ خریدار اموال مسروقه توسط پلیس بوشهر دستگیر شدند

۱۵ خریدار اموال مسروقه توسط پلیس بوشهر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری تعداد ۱۵ نفر خریدار اموال سرقتی در هفته آخر آبان ماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ جوشن سهرابی جمعه شب در جمع خبرنگاران بیان داشت: یکی از برنامه‌های پلیس آگاهی استان بوشعر در سال جاری شناسایی و برخورد قاطع با افراد فعال در امر خرید و فروش اموال مسروقه است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: بر همین اساس با تلاش‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شد با اجرای طرح یک هفته‌ای در آخر آبان ماه سال جاری تعداد ۱۵ نفر از این افراد با رصد اطلاعاتی شناسایی؛ دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کردند: شناسایی و برخورد با افراد و اصناف فعال در خرید و فروش اموال سرقتی از اولویت‌های سال جاری پلیس آگاهی استان بوده و توصیه می‌شود اصناف و شهروندان از هرگونه خرید و فروش کالا و اموال دسته دوم سرقتی فاقد فاکتور خرید به جد خودداری و موارد مشکوک را به سامانه مرکز فوریت‌های پلیس استان اطلاع دهند.

رئیس پلیس آگاهی استان تاکید کرد: برگزاری نشست‌های هماهنگی با اصناف مرتبط سرکشی و بازدید از این اصناف و برخورد قاطع با صنوف متخلف که در خرید و فروش اموال سرقتی و یا فاقد پروانه کسب فعالیت دارند از برنامه‌های پلیس در سال جاری بوده و نتایج به صورت هفتگی به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha