کد خبر 228560
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

وداع با پیکر شهید مدافع وطن در بیرجند

وداع با پیکر شهید مدافع وطن در بیرجند

مردم شهید پرور بیرجند همزمان با نخستین شب از دهه فاطمیه با "شهید امیرحسین ابراهیمی" از ماموران پلیس فرماندهی انتظامی سربیشه در کهف الشهدای این شهر وداع کردند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" هشتم شهریور امسال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (شوتی‌ها) در محل پلیس راه سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد و پس از تحمل یک دوره بیماری در حالت کما و روز چهارشنبه اول آذرماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر پاک شهید ابراهیمی شنبه چهارم آذرماه ساعت هشت صبح از محل هیات ابوالفضلی (مصلای قدیم) به سمت گلزار شهدای بیرجند تشییع و راهی خانه ابدی خواهد شد.

امشب در آیین بدرقه و وداع با این شهید گرانقدر مسوولان خراسان جنوبی و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده این شهید گرانقدر حضور داشتند.

گفتنی است که حین اجرای طرح مبارزه و برخورد با خودروهای شوتی حامل فرآورده‌های نفتی غیرمجاز، اوایل شهریورماه در محل پلیس راه شهرستان سربیشه یک سواری پژو حامل سوخت قاچاق با تغییر مسیر عامدانه، متاسفانه به استوار یکم " امیرحسین ابراهیمی" برخورد کرد که وی به شدت مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

این مامور انتظامی علی‌رغم تلاش کادر درمان، نزدیک به سه ماه در بیمارستان در حالت کما بود و صبح روز چهارشنبه (یکم آذرماه) به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام اهل بیرجند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha