کد خبر 228542
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

تامین اعتبار لازم برای تجهیز و راه‌اندازی مجتمع صیانت کنگاور

تامین اعتبار لازم برای تجهیز و راه‌اندازی مجتمع صیانت کنگاور

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با تامین هزینه ها و تجهیزات مورد نیاز مجتمع اشتغالزایی و صیانت شهرستان کنگاور موافقت کرد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اسکندر مؤمنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور دیدار و گفتوگو کردند.

در این دیدار که دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موارد مخدر استان هم حضور داشت، توافق شد که مجتمع اشتغالزایی و صیانت شهرستان کنگاور طبق برنامه استان فعالیت خود را آغاز کند و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور هم در تأمین هزینه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای این مجتمع اقدام لازم را انجام دهد.

همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر موافقت کرد که اقدام لازم برای تأمین ناوگان خودرویی موردنیاز مجتمع اشتغالزایی و صیانت کنگاور را انجام دهد.

تأمین بخشی از هزینه اجرای طرح‌های پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد در استان از دیگر توافقات این دیدار بود.

مجتمع اشتغالزایی و صیانت شهرستان کنگاور در ۱۰ کیلومتری شهر کنگاور واقع شده و قرار است معتادان متجاهر استان کرمانشاه پس از جمع آوری و ترک اعتیاد در کمپ‌ها، برای مهارت آموزی به این مجتمع منتقل شوند تا در نهایت با حمایت مالی و تسهیلات بانکی صاحب شغل و زندگی جدید شوند؛ اقدامی که علاوه برای نجات این شهروندان آسیب دیده و بیمار، بی شک سبب کاهش آسیب‌هایی مانند جولان معتادان در سطح شهرها، احساس نگرانی و سرقت‌های خرد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha