کد خبر 228491
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

سپاه:

اجازه ورود مواد مخدر از طریق دریا را نمی‌دهیم

اجازه ورود مواد مخدر از طریق دریا را نمی‌دهیم

معاون اجرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: با استفاده از اشراف اطلاعاتی بسیار دقیق، کار مقابله‌ با ورود مواد مخدر را پیگیری می‌کنیم و سپاه تمام قد مقابل قاچاق مواد مخدر در دریا ایستاده است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار امرالله نوذری، معاون اجرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با قدردانی از ستاد مبارزه با مواد مخدر برای برپایی نمایشگاه یاری‌گران زندگی، اظهار کرد: فرهنگ‌سازی، گام اول برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد است، پدیده‌ای که هدف‌گذاری آن روی جوانان و نسل جوان است.

وی ادامه داد: نمایشگاه یاری‌گران زندگی می‌تواند به جامعه ما برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد جوانان موفق باشد.
معاون اجرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران به نقش سپاه در مبارزه با مواد مخدر در مرزهای دریایی اشاره و خاطرنشان کرد: ما در نیروی دریایی سپاه مأموریت مقابله با پدیده قاچاق مواد مخدر را دنبال می‌کنیم و چندسالی است که این اتفاقات در حال رخ دادن است.

سردار نوذری تأکید کرد: با استفاده از اشراف اطلاعاتی بسیار دقیق وبالای ما، کار مقابله‌ با ورود مواد مخدر که از سمت پسابندر و دریای عمان وارد آب‌های خلیج فارس می شوند را  پیگیری می‌کنیم و با بهره‌مندی از شناروهای تندرو این کار را می‌کنیم و خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌هایی خوبی را کسب کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ما علاوه بر اشراف، با دوستان فراجا برای مقابله با مواد مخدر همکاری می‌کنیم و باید تأکید کنم که سپاه تمام قد مقابل قاچاق مواد مخدر در دریا ایستاده است.

معاون اجرایی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: یکی از اهداف سپاه پاسداران، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و یکی از آن دستاوردها جوانان این کشور است که با تمام قوا در برابر پدیده شوم که می‌خواهد جوانان را درگیر کند می‌ایستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha