کد خبر 228469
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

تلاش برای کاهش مشکلات محیط زیست خوزستان

تلاش برای کاهش مشکلات محیط زیست خوزستان

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با کشورهای همسایه و در درون کشور در حال تلاش هستیم تا مشکل‌های محیط زیست خوزستان را در بحث آتش سوزی هورالعظیم و گرد و خاک برطرف کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علی سلاجقه عصر امروز پنجشنبه در آئین کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست و مدافع حرم خوزستان در قرارگاه منطقه کربلا بیان کرد: قرارگاه کربلا سرشار از خاطرات شهدا و رزمندگان سپاه اسلام است.

وی افزود: وجب به وجب پادگان دوکوهه و شهرهای خرمشهر، شلمچه، آبادان و همه نقاط خوزستان یادمان شهدای گرانقدر کشور ماست و هر چه ما امروز داریم مدیون شهداست.

سلاجقه با تاکید بر اینکه امروز من و شما وارث خون شهدا هستیم، اظهار کرد: طبق تعبیر زیبای دیروز رهبر معظم انقلاب در جمع ورزشکاران، گروهی رزمنده توانستند ابر جنایتکاران دنیا را در عملیات طوفان الاقصی ضربه فنی کنند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: خداوند را شاکریم که توانستیم در هفته بسیج اولین کنگره بزرگداشت شهدای محیط زیست کشور را در استان خوزستان برگزار کنیم.

وی افزود: با کشورهای همسایه و همچنین در درون کشور در حال تلاش هستیم تا مشکلات محیط زیست استان خوزستان را در بحث آتش سوزی هورالعظیم و گردوخاک برطرف کنیم.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت مردمی تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ خانه محیط زیست در کشور راه اندازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha