کد خبر 228455
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲

فلسطینی‌ها پیروز قطعی میدان هستند

فلسطینی‌ها پیروز قطعی میدان هستند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست‌ها، آمریکا و دست نشانده‌های آنها عقل راهبردی ندارند زیرا فکر می‌کنند با بمباران و کشتن کودکان و بیماران اتاق‌های عمل پیروز می شوند.

به گزارش گروه استانی حیات، سردار حسین سلامی، عصر پنجشنبه در اجتماع ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان یزد به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: امام خمینی (ره) همچون حضرت ابراهیم، بت‌های عالم را شکست و توانمندترین و شکست ناپذیرترین قدرت در عالم را به نام بسیج تشکیل داد.

وی افزود: دشمن با به‌کارگیری تمام عناصر خود بر قلب انقلاب ایران تمرکزی استثنایی ایجاد کرد ولی امام بزرگوار ایستاد و یک قدم عقب ننشست و اجازه استفاده از ابزارها را به دشمن نداد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پس از امام راحل و در ادامه مسیر انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اجازه استمرار سلطه مستکبران را در هیچ منطقه‌ای از سرزمین‌های اسلامی ندادند، از هیچ ستمگری کمک نخواستند و در مقابل هیچ کافر و مشرکی کرنش نکردند و تنها با اتکا به خداوند متعال و همراهی اصحاب باوفا انقلاب اسلامی را گسترش دادند.

سلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری راه‌ها را بر دشمن بست، گفت: بسیجیان نیز مخلصانه در این مسیر به دنبال شهادت هستند و خداوند نیز هر روز بر این خیر عظیم آنها می‌افزاید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این بسیجیان از نهضت عاشورادرس گرفتند و در حقیقت باید گفت بسیج از آن زمان تشکیل شد، عنوان کرد: در آن زمان که دست‌ها و سرها جدا می‌شد، این افراد گرد امام (ع) جمع می‌شدند و اجازه ندادند پای هیچ نامحرمی به حرم برسد و بسیجیان حال حاضر نیز ادامه همان نسل هستند.

وی ادامه داد: هرکسی دریاتر از این اقیانوس لشگری دارد به صحنه بیاورد و رمز اینکه علیرغم اینکه در اطراف کشور ما شعله‌های فراوان می‌بارد، همچنان مردم کشور امنیت دارد، همین اقتدار و روحیه بسیجیان است و این شجاعت برق تمام شمشیرها را کور می‌کند.

سلامی با تاکید بر اینکه بسیجیان امروز اگر در زمان عاشورا حاضر بودند، به طور قطع داستان به شکل دیگری تمام می‌شد، تصریح کرد: بسیجیان عصر انقلاب اسلامی کار بزرگی کردند و نشان دادند مسلمان عزیز است و شکست نمی‌خورد و شکست مفهمومی متعلق به دشمنان اسلام است؛ اراده اسلام را شما به دشمن تحمیل و او را محصور ایمان خود کردید و بعد از آن ماندید در صحنه و راه را برنفوذ دشمن در تمام صحنه‌ها بستید.

وی ادامه داد: جوانان این دوران هجمه سنگین دشمن را خنثی کردند و در وادی نور ایستادند و علیرغم سرازیر شدن شراره‌های آتش دشمن باز جوانان این مرزو بوم ایستادند و سختی‌ها را تحمل کردند و از امام خود جدا نشدند و دوست و دشمن را به خوبی شناختند و میدان را خالی نکردند.

فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه یزد مهد دانشمندان و عالمان بزرگ است و شهدای آن شاخص و برجسته و مردمانش سختکوش و عالم هستند و هیچ کشوری با چنین جامعه‌ای شکست نخواهد خورد، بیان کرد: خوشبختانه این کشور از بسیجیانی پر شده است که اگر سیل وارد شد آنها سیل آساتر از آن ایستادگی کردند، گرد و غبار را از مردم زدودند، مثل خورشید برهمه تابیدند.

وی افزود: روحیه بسیجی امروز از مرزهای کشورگذشته است و جوانان کشورهای دیگر نیز این روحیه را رمز سعادت خود می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه رمز پیروزی بر دشمن ایمان است و این موضوع را مردم غزه نشان دادند، گفت: جنگ غزه یکی از سخت‌ترین جنگ‌ها بود اما مستکبران جهان همه با هم در طوفانی استثنایی شکست خوردند و نشان دادند که دشمن به فروپاشی بسیار نزدیک است حتی نزدیک‌تر از آن چیزی است که ما و خود آنها متصور می‌شدیم.

سلامی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی می‌خواست در این سرزمین ساکن باشد وپیکر اسلام را خدشه‌دار کنند و سرپلی برای انتقال سیاست‌های آمریکا باشند اما طوفان بزرگ غزه نشان داد فلسطینیان زنده هستند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی معمولاً به شکست‌های خود می‌بازند، زیرا عقل راهبردی ندارند و فکر می‌کنند با بمباران و کشتن کودکان و بیماران در اتاق‌های عمل پیروز می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان بین پیروزی و شهادت مانده‌اند ولی آنها بین کشته شدن و عقب نشستن که باز به منزله شکست است، مانده‌اند، عنوان کرد: این رژیم که در حال تاخت و تاز بود متوقف شدند و مطمئن باشید اگر نیرویی در حال پیروزی باشد خود را متوقف نمی‌کند، پس مطمئن باشید عجز و ناتوانی و نابودی جزء جدایی‌ناپذیر از این رژیم غاصب است.

سلامی، ملت فلسطین را پیروز این میدان دانست و تاکید کرد: تاکنون این جوانان پیروز بوده‌اند و در ادامه نیز پیروز خواهند بود؛ دنیا و رژیم غاصب صهیونیستی خود مطمئن هستند که نابود خواهند شد و در این سرزمین ماندگار نخواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha