کد خبر 228443
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

وحیدی:

ثمره امروز بسیج، مقاومت بی پایان غزه است

ثمره امروز بسیج، مقاومت بی پایان غزه است

وزیر کشور گفت: ثمره امروز بسیج مقاومت بی‌پایان و بی‌کرانه غزه است؛ امروز ثمره بسیج پیروزی دوباره ایثار و فداکاری بر ماشین جنگی بدترین خلق خدا یعنی صهیونیست‌ها و همراهان آنهاست.

به گزارش گروه استان‌های حیات، احمد وحیدی وزیرکشور ظهر امروز در همایش تبیینی بسیجیان شهرستان فیروزکوه که در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: اگر بسیج را کلمه طیبه بدانیم، که این چنین است، به فرمایش قرآن این یک شجره است که این شجره ثابت و اصل آن محکم است و مرتب به سمت آسمان در حال رشدونمو و حرکت است؛ هر زمان ثمره خود را با اذن خدا می‌دهد، ثمره امروز بسیج مقاومت بی‌پایان و بی‌کرانه غزه است؛ امروز ثمره بسیج پیروزی دوباره ایثار و فداکاری بر ماشین جنگی بدترین خلق خدا یعنی صهیونیست‌ها و همراهان آنهاست.

وی گفت: ثمره بسیج امروز یکپارچگی مقاومت در بستر مناطق وسیع در آسیای غربی است و همچنین برانگیختگی در همه عالم ثمره بسیج است؛ این بسیج که با فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد هر زمان ثمره دارد.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: این شجره طیبه و این ثمرات را باید با تمام وجود پاسداری کنیم، پاسداری با همه وجود از یک چنین مجموعه مهمی بلکه مهم‌ترین مجموعه است؛ در انقلاب اسلامی مجموعه‌های بسیاری تشکیل شد و همه نیز مهم بودند و این نهادها برآمده از انقلاب بودند ولی اگر بگوییم مهم‌ترین نهاد یا یکی از مهمترین نهادها بسیج است، گزاف نگفته‌ایم.
 

ثمره امروز بسیج، مقاومت بی پایان غزه است

وحیدی همچنین بیان کرد: به تاسی از جمله معروف امام که اگر سپاه نبود کشور نبود، می توان این جمله گفت که اگر بسیج نبود سپاه نبود؛ روح سپاهی همان روح بسیجی است؛ بسیج امروز تفکری است که بر همه ارکان جمهوری اسلامی سایه افکنده است؛ هر جا تفکر بسیجی باشد پیشرفت و تعالی دارد که یک نمونه بسیج سازندگی است که شاهد هستید چگونه به کمک محرومین در همه روستاهای کشور می‌رود.

وی ادامه داد: نمونه دیگر بسیج فرهنگی است که فعالیت‌هایی در حوزه تبیین انجام می‌دهند؛ حوزه دیگر بسیج در مشارکت‌های اجتماعی است که گروه‌های فراوان نزدیک به ۵۰ هزار گروه جهادی فعال هستند؛ اینها بخش کوچکی از ثمرات این شجره طیبه است.

وزیرکشور اشاره داشت: امیدواریم شهرستان فیروزکوه که یک شهرستان ولایتمدار، شهیدپرور با ۸۲ شهید است با همت مسئولین این شهرستان در قله بدرخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha