کد خبر 228355
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

توجه به خانواده‌ها در برنامه‌های مدیریت شهری/ لزوم نزدیک کردن خانواده ها و مدیریت شهری با یکدیگر 

توجه به خانواده‌ها در برنامه‌های مدیریت شهری/ لزوم نزدیک کردن خانواده ها و مدیریت شهری با یکدیگر 

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در اختتامیه دومین رویداد ایده پردازی مردمی تهران که ظهر امروز ۱ آذرماه برگزار شد اظهار کرد: شهر  برای خانواده های تهرانی دست اندازهای زیادی دارد و  امروز خانواده ها با برخی دشواری ها مواجه هستند. 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، مریم اردبیلی با بیان اینکه رویداد هنری تهران خانواده سال گذشته برگزار شد و ۱۰۰ هنرمند به موضوع نسبت خانواده و شهر پرداختند گفت: نسبت شهر و خانواده موضوعی بسیار جدی است و ما به عنوان مدیران شهری قصد ارائه خدماتی مناسب به خانواده را داریم.

وی با بیان اینکه خانواده برای ما بسیار مهم است گفت: نقویت خانواده بسیار مهم است و تمام اقدامات و برنامه ریزی ها باید پیوست خانواده داشته باشد و ما شهر ها را میسازیم شهر هم ما را خواهند ساخت.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه باید ببینیم که آیا در شهر ما جای خانواده هست گفت: ما به خانواده به عنوان یک نهاد دارای عملکرد باید نظر کنیم و تغییر نگاه و رویکرد معجزه های زیادی به دنبال دارد.

وی تاکید کرد:خانواده در شهر بسیار مهم است و  مسایل شهری از نگاه خانواده بسیار متفاوت هستند. میدانیم کارهایی برای خانواده انجام داده ایم، اما باید دید چگونه میتوانیم با خانواده‌ها شهر را اداره کنیم.

اردبیلی بیان کرد: فعالیت های ما در شهر تهران برای مردم و خانواده ها است و بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانواده در شهر تهران داریم.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ادامه داد: برای ورود به شهر خانواده محور، خانواده ها می‌توانند ایده پردازی کنند و در اجرای راه حل ها نقش آفرینی داشته باشند و برای توسعه شهر خود مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار ۳۰۰ ایده در این روایت به دست ما رسید گفت: در مدیریت شهری فرایند جدیدی شروع شده و اداره امور خانواده در معاونت امور زنان ایجاد شده است.

اردبیلی گفت: ما باید ضلع خانواده ها در شهر و مدیریت شهری را به یکدیگر نزدیک کنیم تا دست به دست هم دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha