کد خبر 228353
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

قاضی‌زاده هاشمی خبر داد؛

لایحه ایثار اجتماعی؛ آغاز برنامه تدوین حمایت از نیروهای داوطلب + فیلم

لایحه ایثار اجتماعی؛ آغاز برنامه تدوین حمایت از نیروهای داوطلب + فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران از آغاز یک لایحه جدید در دولت تحت عنوان لایحه ایثار اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران در حاشیه هیات دولت و در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت پرونده شهدای آتش نشانی و سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پرونده های باز بسیاری از سازمان حفاظت محیط زیست داشتیم که درگیر زمان شده بود اما نهایتا با همکاری خوب میان بنیاد شهید و این سازمان تعیین تکلیف شد.

وی افزود: در این دو سال تلاش های بسیاری صورت گرفت که پرونده های باز شهدای آتش نشانی پلاسکو و سازمان حفاظت محیط زیست مرتفع شود. البته در این زمینه در تلاش هستیم تا مقدمات یک لایحه جدید در دولت تحت عنوان لایحه ایثار اجتماعی فراهم شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در واقع در این لایحه نیروهایی که از جنگ در امور داوطلبانه مانند حفاظت از محیط زیست یا منابع طبیعی دچار صدمه خدمت می شوند مشمول مقررات ویژه ای شوند. از این رو جلساتی با حضور سایر دستگاه ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است.

معاون رئیس جمهور مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم در قالب همین مصوبه که در برنامه هفتم توسعه آمده است قوانین ایثارگری را بازنویسی کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha