کد خبر 228255
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

۵۵ داوطلب ردصلاحیت شده مجلس در خراسان شمالی اعتراض کردند

۵۵ داوطلب ردصلاحیت شده مجلس در خراسان شمالی اعتراض کردند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی گفت: ۵۵ داوطلب نمایندگی مجلس خراسان شمالی اعتراض خود را به هیئت‌های نطارت اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، عابدین عابدی مقدم اظهار داشت: کار هیئت‌های اجرایی بر وفق قانون و بدون جانبداری سیاسی بوده و هیچ گزارشی در این زمینه نداریم.

وی افزود: در همه شهرهای استان هیئت‌های اجرایی با نظارت اعضای هیئت نظارت فعالیت می‌کردند و ترکیب هیئت‌های اجرایی نشان می‌دهد که هیچ موضوع سیاسی و جناحی بر فعالیت این هیئت‌ها تاثیرگذار نبوده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی گفت: در مرحله هیئت‌های اجرایی 67 نفر عدم احراز یا رد صلاحیت شدند که از این تعداد 55 نفر اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کردند. همه این افراد با مدارک و مستندات به صورت شفاهی و کتبی با اعضای هیئت نظارت دیدار و موضوعات را توضیح می‌دهند.

عابدینی گفت: در هیئت‌های نظارت موضوعات مرتبط با افراد به صورت دقیق‌تر بررسی و مستندات افراد همه شنیده و دیده می‌شود و احتمال تغییر در وضعیت صلاحیت افراد وجود دارد.

وی تصریح کرد: حساسیت در مسائل مالی نظیر رشوهُ فساد مالی و سوء استفاده از موقعیت شغلی بسیار زیاد است. هم‌چنین اگر مورد اخلاقی از افراد مشاهده و مستنداتی باشد و یا در مسائل سیاسی اظهار نظراتی هم سو با دشمنان انقلاب طرح شده باشد در هیئت نظارت به دقت رسیدگی خواهد شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان شمالی گفت: همه احزاب و گروه‌های سیاسی پذیرفته شده در قاموس سیاسی کشور برای هیئت‌های نظارت شورای نگهبان محترم بوده و نگاه سیاسی در تایید یا رد صلاحیت‌های به هیچ وجه اثر گذار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha