کد خبر 228229
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با «حیات»:

حرف قلعه‌نویی در مورد راه رفتن بازیکنان در زمین درست نبود

حرف قلعه‌نویی در مورد راه رفتن بازیکنان در زمین درست نبود

کارشناس فوتبال در مورد تساوی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان و همچنین عملکرد تیم نوجوانان صحبت کرد.

ابراهیم قاسمپور در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تساوی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: من نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که بازی دو بر صفر برده را با تساوی عوض کردیم. ما در نیمه نخست بازی خوبی انجام دادیم و عملکرد قابل قبولی داشتیم ولی در نیمه دوم که نیمه مربیان بود ازبکستان بهتر عمل کرد و توانست به دروازه ما فشار بیاورد و موقعیت‌های خوبی خلق کرد که دو باربه گل رسید و شانس آوردیم گل‌های بیشتری نخوردیم چرا که فرصت‌های خوب دیگری هم به حریف دادیم. به هر جهت در کل عملکرد خیلی بدی نداشتیم ولی خوب هم نبودیم که بتوان از عملکرد تیم ملی در این بازی دفاع کرد. ضعف‌هایی وجود دارد که هرچه سریع‌تر باید برطرف شود.

وی افزود: ما یک لجام گسیختگی در خط دفاعی داریم که دلیلش را نمی‌دانم. بازیکنان خط دفاعی تیم ملی چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و این میزان از ناهمانگی میان آنه ار متوجه نمی‌شوم. ما هم در دفاع تیمی مشکل داشتیم و هم در دفاع  فردی و این را مقابل هنگ کنگ هم شاهد بودیم و به این تیم هم فرصت‌هایی داریم. این یک ضعف بزرگ است و مقابل تیم‌های مطرح در مرحله بعدی به مشکل خواهیم خورد و باید هرچه سریعتر فکری برای انسجام خط دفاعی تیم ملی صورت بگیرد.

کارشناس فوتبال در مورد انتقاد قلعه‌نویی به بازیکنانش در نشست خبری هم گفت: این حرف سرمربی تیم ملی که بازیکنان ما در زمین راه رفتند و تیم حریف با قلبشان بازی کردند درست نیست. اینطور نبود که بچه‌های ما در زمین راه بروند ولی خب انتظار از بازیکنان با تجربه خصوصاً لژیونرها این بود که بهتر بتوانند بازی را کنترل کنند و حفظ کنند. ازبکستان هم در خانه خودش و مقابل تماشاگران خودش قرار گرفته بود و دو بر صفر بازی را باخته بود و طبیعی بود برای برگشتن به بازی تلاشش را چند برابر کند برای همین این حرف قلعه‌نویی را درست نمی‌دانم.

قاسمپور در مورد عملکرد تیم نوجوانان هم توضیح داد: تیم نوجوانان عملکرد خوبی داشت و این بچه ها در اول مسیر خودشان هستند. ما در مسابقات در گروه مرگ قرار داشتیم و توانستیم برزیل را شکست دهیم و انگلیس را به دردسر بیاندازیم و صعود خوبی داشتیم. مقابل مراکش هم عملکرد قابل قبولی داشتیم ولی یک لحظه غفلت در دقایق پایانی باعث شد توپ مقابل پای بازیکن مراکشی بیافتد و کار را تمام کند. هم کادرفنی و هم بازیکنان زحمتشان را کشیدند و به نظرم باید این تیم حفظ شود و آن را رها نکنیم. دقت کنید مراکش هم تیم خوبی است و در جام جهانی هم به نیمه نهایی رسید و قطعاً روی فوتبال پایه هم سرماه گذاری بیشتر و بهتری نسبت به ما دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha