کد خبر 228209
۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری تشکیل شد

دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری تشکیل شد

دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری پس از برگزاری نخستین همایش علمی اخلاق امدادگری از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تشکیل شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری در راستای اجرایی کردن موارد ذکر شده در بیانیه پایانی همایش اخلاق امدادگری و به منظور ارتقای عملکرد اخلاقی فعالیت‌های امدادگری و نهادینه شدن فرهنگ و ارزش‌های دینی در جمعیت هلال احمر با نظر حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تشکیل شد.

همچنین در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی و لزوم مدیریت امور مربوط به آن، دکتر فریبا شاه محمدی به عنوان دبیر دبیرخانه دائمی اخلاق امدادگری، از سوی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر منصوب شد.

این مجموعه موظف است تا راهبری تمامی مجموعه فعالیت‌های مرتبط با آن در ابعاد مختلف دانشی، اجرایی، تبلیغاتی و مدیریتی به صورت متمرکز با تاکید بر طراحی و برنامه‌ریزی دقیق و تدوین شاخص‌ها و ایجاد شبکه محتوایی انسانی و رسانه‌ای و بویژه گسترده سازی اخلاق امدادگری در سطوح لایه‌های درون سازمانی، ملی و بین‌المللی با استفاده از ظرفیت‌های حوزه و نمایندگی با هماهنگی لازم انجام نماید.

حوزه نمایندگی ولی فقیه، امیدوار است این دبیرخانه توفیق داشته باشد با هم افزایی کلیه حوزه‌های مختلف جمعیت و مراکز علمی و حوزوی و سازمان‌های مرتبط، بر اساس بهره‌مندی از افراد علمی، متخصص و مجرب با مطالعات درباره مسئله شناسیِ اخلاق امدادگری، و پژوهش‌های کاربردی، با دستیابی به راهکارهای حل مسائل، شاهد ارتقای عملکرد اخلاقی فعالیت‌های امدادگری در جمعیت هلال احمر و ترسیم چشم‌انداز برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی آن باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha