کد خبر 228184
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

احمدی نیا مطرح کرد؛

مراکز علمی و دانشگاهی در رأس جهاد تبیین قرار دارند 

مراکز علمی و دانشگاهی در رأس جهاد تبیین قرار دارند 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: اصفهان با تقدیم ۲۴ هزار شهید و بالغ بر ۵۴ هزار جانبار و آزاده سرافراز هم‌تراز چند استان کشور جامعه ایثارگری را پذیرا است.

مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های حیات، در آیین تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان مسیر جهاد در سنگر علم را با قدرت و عزت ادامه می‌دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری بر هدایت مسلمین جهان در مسیر تعالی افزود: اصفهان شهر عشق ایثار، علم و پایداری بوده هست و خواهد بود.

وی ادامه داد: اصفهان با تقدیم ۲۴ هزار شهید و بالغ بر ۵۴ هزار جانبار و آزاده سرافراز هم‌تراز چند استان کشور جامعه ایثارگری را پذیرا است و در رده اول جهاد و شهادت کشور ایستاده است که این نشان از پایداری ، ولایت پذیری و مقاومت شهر شهیدان راست قامت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به حرکت عظیم مردم شهید پرور اصفهان در ۲۵ آبان و پرچم داری این استان در ۸سال دفاع مقدس اظهار کرد: اصفهان امروز هم در همه زمینه‌های خدمت به نظام و امانتداری از دستاوردهای شهدا پیشتاز است.

احمدی نیا تصریح کرد: مراکز علمی و دانشگاهی در رأس جهاد تبیین  قرار دارند و حاکمیت دینی حکم می کند که هر کجا هستیم اثرگذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یادگاران جبهه مقاومت و ۸ سال دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط مدیریت بحران را انجام دادند که ما به عنوان یک معجزه از آن یاد می‌کنیم و با تلاش و نگاه به آینده باید از این معجزه و امانت به شایستگی صیانت کنیم.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در پایان بحث آموزش و تقویت بنیه علمی دانشجویان را از وظایف و همکاری بین بنیاد و دانشگاه‌های مربوطه دانست و افزود: با تدابیر ارزنده و علمی ریاست عالی بنیاد شهید همه متولیان این عرصه برای رشد و تعالی دانشجویان شاهد و ایثارگر در تلاش هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha