کد خبر 228170
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

تشییع شهید گمنام در شهر برزول نهاوند

تشییع شهید گمنام در شهر برزول نهاوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: در سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه‌زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر برزول نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات، شهروز کیانی سه‌شنبه ۳۰ آبان در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، این موضوع امروز وظیفه همه همرزمان و عاشقان شهداست که آنها را به عنوان اسوه‌های ایثار و شهامت و شهادت به مردم به ویژه نسل جوان معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا باید به عنوان اسوه‌های ایثار و شهامت به نسل نوجوان و جوان معرفی شوند، افزود: حضور شهدا تلنگری است برای ما که از روزمرگی‌ها، خواب غفلت و مسائل دنیوی و مادی که گریبانگیر ما شده است، جدا شده و بیدار شویم.

کیانی ادامه داد: هر چند وقت یکبار شهدا به دادمان می‌رسند و به ما تلنگری می‌زنند و با پیدا شدن پیکر مطهر یک شهید ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند، اگر این شهدا نبودند، اگر راهبری‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای(مدظله العالی) نبود، امروز ما در این امنیت به سر نمی‌بردیم.

وی با اشاره به شرایط سخت دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات برخوردار بودیم اما امروز به برکت خون شهدا قدرت اول منطقه و جهان بوده و اگر عزت و افتخاری داریم همه را مدیون شهدا هستیم.

کیانی با اشاره به اینکه هر چه برای شهدا کار انجام شود کم است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن اقدامات و توطئه‌های بسیاری علیه جهان اسلام و به ویژه ایران اسلامی و نسل نوجوان و جوان در دستور کار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار نهاوند یادآور شد: رسالت امروز ما مقابله با ابرقدرت‌های جهان است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ایشان مبنی بر جهاد تبیین و آگاه کردن نسل جوان، هرچه در حوزه شهدا کار کنیم کم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه‌زهرا(س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر برزول نهاوند برگزار می‌شود، گفت: شهرداری و بخشداری برزول به فوریت کار یادمان و جانمایی قبر شهید گمنام را در این شهر برزول انجام دهند و برابر دستورالعمل کارها را پیگیری کنند.

کیانی درباره حوادث اخیر غزه نیز اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی باید از صحنه روزگار حذف و منافع غزه حفظ شود و ایران در این صورت حمایت کامل از غزه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha