کد خبر 228119
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

فرمانده مرزبانی هرمزگان اعلام کرد

کشف بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای هرمزگان

کشف بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای هرمزگان

 فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بیش ازیک تن مواد مخدر در هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار بهادر اسماعیلی ظهر امروز (سی‌ آبان‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده کل فراجا و فرمانده مرزبانی فراجا وحمایت قاطع دستگاه قضایی مبنی بر برخورد سخت با هرگونه قاچاق موادمخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان استان در پایگاه دریابانی بندرلنگه و جاسک طی دو عملیات جداگانه، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان، موفق شدند بیش از یک تن موادمخدر را کشف کنند.

سردار اسماعیلی افزود: مرزبانان در این مدت کوتاه موفق شدند با انهدام و متلاشی نمودن ۲ باند از سوداگران مرگ در مرزهای استان، با توقیف ۲ فروند شناور و یک دستگاه موتور سیکلت، یک تن و ۶۰ کیلوگرم موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان اذعان کرد: با اشاره به دستگیری ۳ نفر قاچاقچی مأموران در بازرسی از منطقه مقدار یک تن و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha