کد خبر 228118
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

در گفتگو با «حیات» مشخص شد:

واکنش فدراسیون ووشو به رفتار داور ایرانی در آمریکا

واکنش فدراسیون ووشو به رفتار داور ایرانی در آمریکا

خبر حرکت جنجالی بانوی داور ایرانی ووشو با واکنش این فدراسیون همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ صبح امروز فیلمی منتشر شده از کشف حجاب داور ایرانی در مسابقات جهانی ووشو در آمریکا بازتاب گسترده‌ای داشت و واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت.

در این ویدیو که با واکنش‌های منفی گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، در حالی که ووشوکاران ایرانی به علت کارشکنی دولت آمریکا در صدور روادید مجوز حضور در مسابقات جهانی را پیدا نکردند، فردی به نام ارغوان جلالی فراهانی که بدون حجاب اسلامی دیده می شود از سوی کمیته داوران به عنوان نماینده ووشوی ایران معرفی شد.

در این راستا، حامد عبدالملکی، مدیر روابط عمومی فدراسیون ووشو در گفتگو با حیات اظهار داشت: این که یک فرد اصالت ایرانی دارد و ایرانی محسوب می‌شود با اینکه نماینده فدراسیون ووشوی ایران باشد متفاوت است. خانم ارغوان جلالی بیش از 2 سال و نیم است که از ایران مهاجرت کرده و در آلمان زندگی می‌کند و آنجا فعالیت می‌کند و به واسطه ارتباطات شخصی خودش توانسته به عنوان داور وارد مسابقات شود. ایشان هیچ ارتباطی به فدراسیون ووشوی ایران ندارد. وقتی آمریکا روادید ووشوکاران مارا صادر نکرده است چطور می‌توانیم داور به این مسابقات معرفی کنیم؟ بازهم می‌گویم ایشان نماینده ووشوی ایران و فدراسیون ووشو نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha