کد خبر 228110
۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

بادامچیان در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

نظامیان رژیم صهیونیستی، انگیزه‌ای برای جنگ ندارند/ سفر جو بایدن به تلاویو سیاست احمقانه‌ای بود

نظامیان رژیم صهیونیستی، انگیزه‌ای برای جنگ ندارند/ سفر جو بایدن به تلاویو سیاست احمقانه‌ای بود

دبیرکل حزب موتلفه‌ اسلامی گفت: مصیبت این روزهای رژیم صهیونیستی این است که نظامیان این رژیم، انگیزه‌ای برای جنگ ندارند و این نشان دهنده این است که هر انسانی، هر چقدر جانی باشد، با کشته شدن کودکان بهم می ریزد.

اسدالله بادامچیان؛ دبیرکل حزب موتلفه‌ اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات نسبت به اتفاقات اخیر غزه گفت: این جنگ دارای چند بخش است و هدف این جنگ که در 7 اکتبر ( 15 مهرماه) آغاز شد، یک حرکت رشد یافته انقلاب فلسطین است.

وی افزود: انقلابی که از اعتراض شروع شد، به سنگ رسید و سپس به عملیات محدود، ختم شد. حالا یک مرتبه دیگر ملت فلسطین با حرکت حماس و جهاد اسلامی؛ اسرائیل، موساد، CIA را غافلگیر کرده و پیروز میدان می‌شود و این یعنی رسیدن رشد انقلاب اسلامی در فلسطین.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل وقتی با این موضوع که امکان دارد با قیام کل ملت فلسطین روبرو شوند و قیام مسلحانه فلسطینی‌ها، اسرائیل را از بین ببرد، دست به وحشیانه‌ترین جنایت بشری زدند.

وی عنوان کرد: من در کتاب مبانی روش تحلیل سیاسی و در کتاب ریشه‌های انقلاب اسلامی نوشتم، وقتی فراعنه و ستمگرانِ دست بالای جهان، برای پایان خود احساس خطر می‌کنند، آن موقع است که برای ماندن دست به وحشتناک‌ترین جنایات می‌زنند، غافل از اینکه این آغاز نابودی آنهاست و مبارزین باید بدانند این جنایات از قدرت آنها نیست بلکه از ضعف آنهاست.

بادامچیان گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی از نگرانی او نسبت به نابودیش است و سفر جو بایدن به تلاویو احمقانه‌ترین سیاست او بود به قدری که برخی از کشورها از دیدار با او خودداری کردند.

 وی با بیان اینکه این رژیم و هم پیمانانش با تصور اینکه برد با آنهاست بدترین جنایات را اعمال کردند، خاطر نشان کرد: در مقابل مردم فلسطین در حدود 47 روز اخیر، با این حجم از جنایات حماس، جهاد اسلامی و مقاومت ملی هنوز سرپاست و خانه‌هایشان را خالی نکرده و محکم ایستاده‌اند. در صورتیکه رژیم صهیونیستی تلاش کرد تا آنها را مجبور به کوچ اجباری کرده و آنها را به صحرای سینا، انتقال دهد اما بعد از 9 هفته نتوانسته است، تونل‌های نیروهای مقاومت را تصرف کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه طی مدت زمانی که رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت می‌جنگید، نیروهای نظامی، سلاح و تانک‌های زیادی را از دست داد، گفت: رژیمی که خود را چهارمین ارتش مقتدر دنیا خطاب می‌کرد، در سرزمینی که چندکیلومتر با دو نیم میلیون نفر جمعیت دارد از غزه شکست می‌خورد و از سوی دیگر نفرت جهانی را پدید آورده است.

بادامچیان  افکار عمومی جهان به‌خصوص در آمریکا بر علیه اسرائیل شده است. مصیبت این روزهای رژیم صهیونیستی این است که نظامیان این رژیم، انگیزه‌ای برای جنگ ندارند و این نشان دهنده این است که هر انسانی، هر چقدر جانی باشد، با کشته شدن کودکان بهم ریخته و این سبب بی‌انگیزگی در نظامیان و ملت می‌شود.

ویبیان کرد:  اسرائیلی‌ها زمانی به عنوان سرزمین موعود پا به فلسطین گذاشتند، در حال حاضر متوجه شدند که سرزمین موعود نیست بلکه جهنم بسیار سخت و خسته کننده‌ای است. نسل جدید این رژیم، هیچ‌گونه اعتقادی به دین و یهودیت ندارد و با این روش که من می‌خواهم زندگی کنم، دلیلی را نمی‌بیند که با خشم چند میلیارد مسلمان زندگی کند. اخیر جو بایدن بعد از اتفاقاتی که رقم خورد ، مقاله‌ای در واشنگتن نوشت که، علاج این است که دو کشور فلسطین، اسرائیل باشند. در صورتیکه چندین بار نماینده آنها در سازمان ملل از آتش بس، جلوگیری کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حماقت‌های صدراعظم آلمان گفت: اولاف شولتس، آتش بس را به نفع حماس می‌خواند، بدون اینکه بداند حمایت آنها از رژیم صهیونیستی، منجر به شکست از حماس شده است. در حالی که اینها در جنگ اوکراین از روسیه شکست می‌خورند و مسبب این جنگ و درماندگی مردم اوکراین هستند و نفرت از آمریکا را در اوکراین به اوج خود رساندند.

وی افزود: مسئله غزه با توجه به کشتار زنان، کودکان و ... سخت و دردناک است اما انقلاب‌ها از اینجا آغاز می‌شوند.

بادامچیان با اشاره به کشتار 15 خرداد توسط شاه و کندی گفت: با قتل عام می‌توانند، برنده باشند اما در کمترین زمان بازنده شدند،بایدن با مقاله‌ای که اخیرا نوشته است، مفهوم اشتباه کردن را نشان داد و این نکته مهمی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: امیدواریم هر چه سریعتر فتح مبین برای مسلمانان غزه رقم بخورد. اما آنچه سبب نگرانی می‌شود برای پسا غزه است و در حال حاضر برای من، جنگ تمام شده است و در این روزها نیز با توجه به توافقی که نسبت به آتش بس اعلام شده است، جنگ متوقف خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha